Lilledino skrev:Uansett hvem det blir, håper jeg at manager bytte kommer på agendaen, og at det brukes tid på strategi, fremdrift og ikke minst målsetning.
TP sier hele tiden at han er happy med å holde seg i verdens beste liga. Vi trenger noen som tar oss videre.. Har høyere ambisjoner enn TP. Jeg mener han må bort nå, dessverre-- Likevel vil jeg være den første som vil synes det er leit. TP har tatt oss dit vi er ..
Men, han klarer ikke å ta oss videre... Og det vil vi vel alle ??
En del av "problemet" i fotball, GENERELT SETT, er at litt for mange eiere og supportere er alt for utålmodige og mister litt av gangsynet etter en periode med fremgang. Mye vil ha mer og faen vil ha fler...
For å være helt ærlig så tror jeg egentlig ikke dette dreier seg så mye om resultater. Selvfølgelig er det bra gjort av en klubb på Stoke sin størrelse å spille i PL, det er bare å gå igjennom tabellen i Championship. Der ligger de på rekke og rad, klubber som enten gapte over for mye, la om stilen, sparka managere og gjorde en rekke andre feilvalg. Jeg kan vedde gode penger på at alle disse klubbene glatt hadde bytta plass med Stoke hvis de hadde fått muligheten.
Nei, det jeg tror det går på er noe såpass enkelt som: Underholdning.
Jeg tror flere er møkka lei av spillestilen og da får en del vann på mølla når det blir tap.
Varemerket til Stoke var jo: We`ll play how we want, men det ordspråket gjelder jo ikke lenger når det tapes. Ved seier så angripes ikke spillestilen og taktikken, snarere tvert i mot( eller det ties om det ), men ved tap så betyr plutselig det estetiske noe.
Personlig synes jeg det estetiske er underordna når man er supporter av et lag, men at det er feiende flott( men følelsesløs ) tidtrøyte å se f. eks. Bayern mot Barca.