Fantastiske minner

Det må være den mest fantastiske kampen jeg har sett av Stoke i moderne tid, kanskje noensinne ?
Hadde dessverre ikke anledning til å reise over - det må ha vært en opplevelse for livet - men så kampen på TV. Husker at jeg knapt kunne tro mine egne øyne og gikk i en lykkerus i lang tid etterpå...
Og for noen flotte mål

Tredjemålet med Pennants løp og fantastiske gjennombruddspasning var jo helt utsøkt, og Walters 4-0 scoring var også en fantastisk prestasjon.
Det er forresten også en ting jeg har tenkt en del på. Hvorfor var Walters så god akkurat den vinteren/våren ? Han var svak den første tiden i klubben, fikk mye kritikk og det var mange som mente at han ikke holdt mål. Så plutselig - i løpet av vinteren - blomstret han, og ble vel etter hvert omtalt som et av de beste kjøpene i PL den sesongen. Da var faktisk Walters - kanskje vår mest utskjelte spiller - virkelig god. For så å slukne igjen, og i dag fremstår han som en spiller som er langt fra å holde anstendig PL-nivå...
Jeg har spurt meg selv mange ganger hvorfor han var så god akkurat den perioden ? Var det den egentlige Walters ? Eller var han bare i en vanvittig flytsone og "overpresterte", slik at det er i tiden foran og etterpå at han har vist sitt virkelige nivå ?
Okke som, veldig moro å se klippet fra Bolton-kampen, det er et klipp jeg aldri kommer til å bli lei av å se.....