2. Man. U
3. Arsenal
4. Chelsea
9. Stoke
18. Norwich
19. Swansea
20. Wigan
Kanskje ikke så veldig originalt, men like fullt mitt tips....

Registrerer ellers med interesse at mange er lite optimistiske på vårt kjære Stoke's vegne. Jeg, på min side, er derimot optimist, i den forstand at jeg tror vi dette året for første gang kommer i topp 10 i PL. Jeg mener at troppen vår er jevnere og bedre i år enn i fjor, og selv om det ikke nødvendigvis betyr at førsteelleveren er styrket, så vil vi stå bedre rustet når skadene og slitasjen i startelleveren setter inn for fullt gjennom tøffe vintermåneder.
I fjor hadde vi også Europa League å tenke på, noe som utvilsomt øket slitasjen i troppen, selv om det var veldig moro så lenge vi var med der. Mye kommer til å handle om å skape mer sjanser enn i fjor, for å kunne score mer mål. Jeg tror likevel ikke vi vil få en ny sesong hvor Ethers/Pennant er like "svake" som i fjor, selv om jeg - som nevnt annet sted - er redd at Ethers er på retur. Dersom ikke de leverer bedre enn i fjor, vil de derimot bli skiftet ut og andre vil få sjansen (Kightly, og kanskje Lee om han skulle komme....)
Ser også for meg at den sentrale midtbanen vil fungere langt bedre enn i fjor, fordi en "fit" Palacios forhåpentligvis vil styrke oss vesentlig. Der har vi også muligheten til å plassere Geoff Cameron, som har høstet mange lovord og som blir veldig spennende å se i aksjon.
Optimismen lenge leve