Er Pulis den rette for Stoke?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Er Pulis den rette for Stoke?

Innlegg Svein Nilsen » 12 Apr 2013, 09:06

Og det er jo helt riktig Torstein. Det er hva du får ut av de midlene som brukes til spillerkjøp som det først og fremst skal måles på. Og, det er lett å si at TP har feilet her. Listen er lang, veldig lang over såkalte bomkjøp. Nå er jo ikke det et fremmedord i andre klubber heller, sjekk bl.a. den sinnsyke summen Liverpool betalte for Andy Carroll, som på ingen måte har prestert - de ler nok i Newcastle ennå. Det er spillere som kjøpes inn for en billig (relativt) penge og utvikles i klubben til å bli en viktig brikke for laget og dermed øker sin egen markedsverdi som kanskje forteller om en manager har lykkes. Men, så lenge midlene finnes er jo det aller viktigste hva spilleren kan tilføre klubben. Og ser vi på benken og til reservelaget til Chelsea og Manchester City, så er det mange, dyre bomkjøp der også. Det som aller mest overrasker meg/skuffer meg med TP er kjøp av spillere, etablerte eller ikke, som tilsynelatende virker gode men som ikke slår til eller som ikke får sjansen. Her er jo også lista lang. Uansett, det ALLER viktigste nå er å banke United på søndag!!!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 12 Apr 2013, 10:06

Det er liten tvil om at britiske spillere er gjennomgående overpriset, og her synes jeg Pulis svakeste side på transfermarkedet kommer til syne: Han er ikke flink nok til å hente like gode og bedre spillere for en langt billigere penge i gode europeiske ligaer. Slike ligaer finner man i Spania, Tyskland, Italia, Russland, Tyrkia, Frankrike og Nederland. Andre interessante ligaer er Belgia,Hellas, Tsjekkia, Polen,Danmark,Kroatia og Sveits.

Her har han, etter mitt syn, et klart forbedringspotensial og det virker som han har realisert det selv også.

Men Pulis ville nok ha fått kjørt seg hvis han hadde handla inn en bunke med utlendinger også. Da hadde det jo plutselig vært for få engelskmenn på laget. Er det ikke det ene, så er det det andre... :mrgreen:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 12 Apr 2013, 10:51

Morten T. skrev:Ikke for å pirke på et ellers godt innlegg Torstein, men Olofinjana er vel( hvis vi ser bort i fra lønnskostnader ) en av spillerne Stoke har hentet inn siden opprykket som ikke har medført tap? Han ble vel både kjøpt og solgt for rundt 3 mill., tror jeg.

Det er helt riktig, Morten ;) Olofinjana fikk vi tilbake det samme for som vi selv ga. Men poenget mitt med han var at vi brukte 3m pund på en spiller som knapt ble brukt og det illustrerer at Pulis i en del tilfeller virker å kjøpe spillere litt uten mål og mening, i den forstand at han kjøper inn spillere som han senere knapt nok gir sjansen, eller som i alle fall nokså kjapt faller ut i kulden (Tuncay, Palacios, Soares, Tonge, Arismendi, Kightly og Adam.....for å nevne noen).

For øvrig er jeg 100 % enig i at Pulis generelt skjelner altfor lite til utlandet og de ligaene du nevner, Morten, fordi det der kan finnes spillere som er minst like bra som mange av de britiske spillerne, og til en langt rimeligere sum. Laudrup ser ut til ha en helt bevisst strategi der, Newcastle mye det samme.

Jeg tror nok alle klubber påregner at det vil kunne forekomme en del bomkjøp, og alle klubber har vel i større eller mindre grad det. Carroll, som Svein nevner, er vel skoleeksempelet på et panikkjøp helt hinsides all tenkelig fornuft, og ja......Newcastle ler vel ennå i (skade)fryd over den handelen.... ;)
Men jeg synest andelen av penger Pulis' har brukt på spillere som ikke har fungert, eller ikke har fått sjansen - over 50 % - er urovekkende høy, selv om jeg ikke har noen tall på hvordan situasjonen er i andre klubber. :?

Men kan vi håpe på en endring her ? Vi vet at han har kikket på den lovende dansken Cornelius, og han uttalte vel i den forbindelse at han hadde en 4-5 europeiske spillere (underforstått ikke-britiske) i kikkerten. Det ryktes jo f.eks. også at vi er ute etter den nederlandske PSV-backen Eric Pieters.

Det jeg også reagerer på ved Pulis' innkjøpspolitikk er at jeg mange ganger ikke kan forstå hvorfor en del av spillerne i det hele tatt kjøpes inn, når de i så liten grad får sjansen til å vise seg fram. Og det virker som at er man først kommet ut i kulden, så skal det fryktelig mye til for å komme inn igjen i varmen.

Når det gjelder Pulis så synes jeg at han bommer desidert mest når han kjøper inn såkalte "høyt profilerte spillere" for betydelige beløp (Kitson, Palacios, Jones, Crouch), eller spillere som er langt over høyden, og bare lever på gammelt navn (Gudjohnson, Woodgate, Owen). Selv om disse siste riktig nok har kommet på free transfer, så skal de likevel ha sin ikke ubetydelige lønn, og konsekvensen er at vi betaler mye for lite.

Han har vært langt flinkere der han (relativt sett) ikke har spandert så mange pundsedler, på spillere som har vært lite kjent da han hentet de, men som senere har utviklet seg til å bli veldig bra spillere og som har hatt en stor karriere i vår klubb (Shawcross, Begovic, Fuller).

Han kan også kritiseres for unnfallenhet når det gjelder å styrke posisjoner hvor vi lenge har hatt mangel på tilstrekkelig kvalitet. Nå har han riktig nok styrket sentral midtbane med N'Zonzi og Adam, men når han bruker Adam så lite er vi jo ikke så veldig styrket likevel, selv om N'Zonzi var veldig god i første del av sesongen.

Og han har heller ikke styrket vingback-plassene, hvor vi fremdeles spiller med spillere som fortrinssvis er sentrale midtbanespillere.

Summa summarum holder jeg derfor fast ved at Pulis har bommet for mye med sine spillerkjøp til å få godkjent når det gjelder arbeidet i transfermarkedet.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 15 Apr 2013, 17:42

Geniet TP har nå erkjent at vi er i en "dogfight"...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 16 Apr 2013, 13:30

Morten T. skrev:
Torstein Norevik skrev:Som flere her på forumet har påpekt, har vi ikke denne sesongen hatt den samme guts'en, intensiteten og "never say die" holdningen som tidligere gjorde at "alle hatet å møte Stoke".

Og som også flere her inne har påpekt, er det meget sannsynlig at dette også har vært en sterkt medvirkende årsak til de elendige resultatene dette året.

Tidligere manager - Lou Macari - er i alle fall krystallklar på at innsatsen, intensiteten i spillet og viljen til "å gå rett i strupen" på motstanderen vil være helt avgjørende for å unngå at sesongen skal ende i katastrofe..... :?

http://www.thisisstaffordshire.co.uk/Lo ... z2QWMrBeZE

Et godt innlegg!
Jeg mener at det blir altfor unyansert å laste all elendigheta over på en person og at det er flere faktorer som spiller inn som årsak til det hele. Alle som har sysla med fotball, eller med lagidrett som sådan, vet at treneren bare er ett av mange tannhjul( riktignok litt større enn en del andre ) i et maskineri som vi i denne sammenhengen kan kalle for "klubb".
Nils Arne Eggen går vel for å være en av de bedre trenerne Norge har sett og hadde meget stor suksess. Han var jo klar på at vaskedamene og materialforvalteren også skulle få lønnspålegg når det gikk bra. Han forsto med andre ord betydningen av at det er flere komponenter og faktorer i en fotballklubb som avgjør om resultatene blir gode eller dårlige.

Pulis har selvfølgelig MEDANSVAR for de dårlige resultatene, men når ABSOLUTT ALL skyld legges på han så blir det feil, etter mitt syn.
Det er flere som må ta ansvar i den situasjonen klubben er i nå, og det flere som må ta på seg skyld.

Allikevel er det "normalt" for supportere å gi all skyld til treneren ved en dårlig periode. Jeg leste litt om det her om dagen og fanget opp noe annet interessant i den forbindelse:

Statistisk sett redder en keeper flest straffer hvis han blir stående på strek fordi de fleste straffer settes midt i mål. Allikevel slenger keeperen seg til en av sidene fordi de frykter å bli sett på som tiltaksløse og giddalause av SUPPORTERNE( og av en del trenere og andre tilknyttet klubben ), selv om keeperne vet at det hadde vært statistisk sett større mulighet for å redde ballen bare ved å bli stående. Dermed legger supporterne ett press på keeperen som gjør at denne foretar irrasjonelle valg.

Man kan altså konkludere med at mye av det supporterne kommer med er voldsomt styrt av følelser( og det er helt okei ), men vil du ha et mer nyansert bilde av det hele så tror jeg du må oppsøke flere kilder enn sosiale medier på internett og puben på hjørnet, og det tror jeg de som foretar beslutninger gjør. Lik det eller ikke, men verden er faktisk ganske så kompleks... ;)

Jeg er blant de som lenge hadde et litt ambivalent forhold til Pulis, men som etter hvert har blitt veldig kritisk til mannen.

Når det er sagt, så er heller ikke jeg uenig i at ansvaret også ligger på spillerne, ettersom det til syvende og sist er de som har muligheter til å skape resultater ute på banen. Akkurat det er klin umulig for Pulis, som tross alt ikke får lov å bevege seg utenfor de få tildelte kvadratmeterne han har til disposisjon ute på sidelinja... ;) Og jeg er helt enig både med deg Morten, Lou Macari og andre at vi ikke har sette den samme guts'en og "fighting spirit"'en hos spillerne denne sesongen som vi har sett tidligere år. Og det er helt sikkert riktig at det er en medvirkende årsak til den skrale poengfangsten og det svake spillet som har vært vist gjennom betydelige deler av sesongen.

Når jeg likevel etter hvert har mista trua på Pulis og gir han mye av skylda for elendigheten - og derfor ønsker han vekk etter sesongslutt - så er det fordi jeg mener at han har et overordnet ansvar for at laget ikke presterer. Med det mener jeg:

Han har fått i størrelsesorden 100m pund til disposisjon de siste 5 årene til å bygge opp et slagkraftig lag som presterer, etter sitt eget hode og i lys av sine egne idèer og i pakt med sin egen fotballfilosofi. Når han etter å ha brukt de 100m pund sitter igjen med et lag som fortsatt ikke presterer - og faktisk presterer dårligere enn noen gang - har han i mitt hode mislykkes, uavhengig av hva årsaken er til at laget ikke presterer

Hvis det da er spillerne som ikke presterer har han per definisjon brukt pengene på feil spillere, og har kastet bort mye penger.

Og det er liten tvil om at vi har en rekke spillere som ikke har prestert i forhold til forventningene på forhånd. Men hva skyldes det ?

Noe som har slått meg mer og mer - og som jeg ser også andre har vært inne på - er om vi gjør en altfor dårlig jobb på "research" før nye spillere kjøpes inn ? Dette begrunner jeg med den etter hvert lange listen med spillere - ofte dyrkjøpte - som "flopper" i Stoke. De får prøve seg i noen få kamper, men ryker ut og kommer aldri inn igjen i varmen. I noen tilfeller sies det at de ikke passer inn i vårt spillesystem. Men burde man ikke forutsett dette før vi hentet inn den aktuelle spilleren ? Med skikkelig "research" bør det - for en manager i PL og hans "staff" - være mulig å forutse om en spiller vil passe inn i vårt spillesystem eller ikke.

En annen sak er at jeg tror TP gjør en kardinalfeil ved hver eneste gang å vente til "fem på tolv" med å hente inn spillere, i et håp om å skvise prisen til det ytterste. For det første medfører det at de mest attraktive spillerne trolig for lengst er hentet inn av andre klubber. Det gjelder å være "om seg" hvis det er mange om beinet....

For det andre vil det bli lettere å ty til "panikkjøp" dersom tiden er i ferd med å renne ut, og man ikke har fått skaffet seg de forsterkningene man i utgangspunktet hadde håpet på. Og vil det ikke da også fort kunne bli slik at man handler inn den stopperen man egentlig ikke hadde bruk for - men som viste seg å være ledig der og da og som er en litt for bra spiller til ikke å nytte sjansen til å kjøpe han - selv om vi egentlig hadde mer bruk for en ving ?

En annen sak er det at det er TP som bestemmer hvilke spillere som skal spille. Det er greitt å si at spillere ikke presterer - og derfor har et betydelig ansvar - men noe av det Pulis er blitt mest kritisert for er jo nettopp at disse som ikke presterer får ny tillit, kamp ut og kamp inn, mens at andre og bedre alternativer blir sittende på benken til det gror mose på de.

Og han spiller til stadighet spillere ute av posisjon. Man kan kanskje hevde at profesjonelle fotballspillere - som tjener flere titusener pund i uka - bør kunne beherske å spille på flere plasser. Men verden er nå en gang slik at de fleste har en favorittposisjon eller rolle hvor de er best. Når TP da velger å bruke disse i andre posisjoner eller roller - som de ikke behersker så bra - får han ikke maks ut av denne spilleren, noe som i sum vil svekke laget.

Og han har åpenbare taktiske begrensninger. Hvor mange ganger har vi ikke opplevd at han gjør skifter - for å forsøke å ri på en ledelse - for så å oppleve at vi blir presset tilbake og til slutt må kapitulere ?

Ja, det er spillerne som er ute på banen som til syvende og sist må prestere for at vi skal få resultater. Men Tony Pulis - som manager - har en vesentlig rolle i å komponere lag, taktikk og gjøre bytter som gjør at han får maksimalt ut av den troppen han har til disposisjon.

Det er dette jeg - og mange med meg - mener at Pulis ikke lenger greier. Selv om vi har spillere som etter manges syn ikke holder PL-nivå, så har vi likevel en tropp som burde være kapabel til å kunne kjempe midt på tabellen uten så altfor store problemer.

Faktum er at vi har et lag som underpresterer kraftig, og manageren virker ikke å ha den fjerneste idè om hvordan han skal kunne snu trenden, men bidrar tvert i mot selv i betydelig grad til at laget underpresterer.

Da er han ikke lenger rette mann for klubben, og det er grunnen til at jeg mener han må gå etter sesongslutt.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 16 Apr 2013, 17:58

Okei, la oss nå si( eller rettere sagt, anta ) at Pulis har hovedansvaret eller det overordnede ansvaret for resultatene, så må vel det også innebære at han er hovedårsaken til de gode resultatene?
Derfor er det litt småartig å lese gjennom denne tråden fra Oktober til og med Desember i fjor. De få innleggene som er i perioden er stort sett positive( med noen svært få unntak ), mens kritikerne er tett opptil FULLSTENDIG fraværende.
Og det får meg til å lure: Hvorfor er det så få som tilkjennegir sine synspunkter i forhold til et slikt tema som dette når det går bra og hvorfor kommer de plutselig frem med kritikk og full slakt når det går dårlig? Hvorfor er ikke de største kritikerne av mannen frempå med ros i samme periode HVIS de er av den formening at manageren må bære mesteparten av ansvaret for prestasjoner og resultater?

Og dette har ingenting med "å vise følelser" å gjøre heller. Fordi spekteret av følelser innebærer noe mer enn å BARE være forbanna og gretten.

Som sagt, jeg mener at Pulis har et medansvar for resultatene, men han har ikke 101% ansvar for det. Jeg synes spillerne( og en del andre folk i klubben ) i mye større grad må ansvarliggjøres også. Hvis ikke så gjør man de en bjørnetjeneste, tror jeg. Mye av de samme mekanismene finner man forøvrig i resten av det "vanlige" arbeidslivet også.

Tykkjer eg... ;)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 16 Apr 2013, 21:12

Svaret på dette emnet bør jo være enten ja eller nei, og mitt svar er selvfølgelig nei.
Som noen har fått med seg så er jeg en av TP sine største kritikere, og det er fordi jeg mener han er en meget dårlig manager.

Taktisk så mener jeg han ligger langt nede på listen, han evner ikke å få et lag til å ha noe som helst offensivt mønster, alt er basert på enten en lang ball eller dødballer.
Det fungerte tilfredstillende til å begynne med, men alle lag vet nå akkurat hvordan Stoke spiller og er for øyeblikket det enkleste lag å slå i PL.
I snitt så hadde vel Stoke klart ca 1 mål pr kamp før denne sesongen, i år så er igjen Stoke det laget som scorer minst og nå er snittet langt under 1 mål pr kamp.
På bortebane så har Stoke bare scoret utrolige 9 mål, tar du bort to straffespark og et par dødball mål så skjønner alle hvor Stoke sitt hoved problem ligger.
Kritikken mot TP fra flere hold er hans utrolige stahet når det gjelder approach til borte kamper, når det viser seg at det er walk over til hjemmelaget i hver eneste kamp Stoke spiller borte, så man til syvende og sist spørre seg selv om det man tror så inderlig på rett og slett er utdatert og holdbart.
Når man i snitt har 2 skudd på mål i hver kamp, så er man nødt til å score på halvparten av sjansene og man er også nødt til å holde nullen.

Jeg har advart mot det vi nå ser i lang tid, signalene var der for to år siden og kom enda klarere frem i fjor etter nytt år da Stoke kun klarte 4 seire.
Når jeg for eksempel sitter og ser på Wigan som skaper så mange sjanser i løpet av en kamp, så har du alltid et håp at det kan bli noen mål. Se når de kom under 0-2 på Britannia og var veldig nær med å snu kampen i sin favør.
Når det samme derimot skjer med Stoke, så ser du at spillerne allerede har gitt opp.
Det er fordi det ligger i TP sin natur at slike kamper er umulig å snu, Robert Martinez er nok ikke helt enig i det og gir aldri opp.

Et av mine største ankepunkt mot TP er allikevel det enorme beløpet han har brukt på den spillerstallen han nå har til rådighet. Dette er et lag han selv har håndplukket over flere år, og aldri har jeg sett et så dårlig komponert lag.
Det er for øyeblikket ingen back up på midtstopper plass, hadde Shawcross fått det gule kortet han skulle hatt mot United, så hadde Stoke gått inn i de to neste kampene med et meget svakt forsvar. Jeg er helt sikker på at Shawcross uansett snart får sitt 10 gule kort og da ser jeg meget mørkt på de viktige kampene mot slutten uten kapteinen i forsvar.

En annen ting som også forundrer meg stort er TP sin innkjøps politikk, det viser seg at mannen henter spillere totalt uten å ha gjort noe research. Det er nå så mange eksempler på spillere som kommer inn som aldri har fått sjansen til å vise seg frem i kamp. Dette er meget kritikk verdig og jeg kan ikke skjønne at Coates synes det er greit at klubben kaster sine penger ut av vinduet på denne måten.
Så er det dette med spillere som helt klart er gode nok og burde ha spilt, men som er totalt frosset ut fordi han har kommet i unåde hos TP. Nå er nok ikke dette bare TP sin feil, men han er et urolig stabeist som setter seg selv foran klubben med sine disponeringer.

Jeg er ikke av den typen som mener at et lag alltid skal sparke treneren, men i dette tilfellet så har sykdommen herjet for lenge og jeg tror at Coates kan sende sin egen klubb ut av PL med sin tro på at TP fortsatt er mannen.
Det farlige med å vente til etter sesongen med å si farvel til TP, er at da kan det være for sent. Han har ikke klart å snu trenden de siste 50 kampene og klarer det nok ikke i de siste 5 eller.

Jeg hadde faktisk trodd at det kunne være over og ut med TP etter United kampen, men tok dessverre feil. Nå tror jeg dessverre at det for sent og Stoke meget fortjent rykker ned, dessverre.
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 17 Apr 2013, 00:06

Mfkpotter har advart oss i et par år nå, og dessverre ser det ut til at han har rett. TP er en udugelig manager - dessverre! Jeg har de siste årene forsøkt å være positiv til TP, men har de siste månedene mer og mer forstått at fremtiden til Stoke City ikke ser lys ut med han som manager. Dessverre igjen, fordi jeg alltid har hatt respekt for fyren - han har jo gjort en fantastisk jobb for klubben vår og er en hyggelig fyr. Men, han evner ikke å ta klubben videre. Det er mange elementer som taler i mot TP nå, flere ganske graverende;

- STAHET, det er helt utrolig at han ikke evner å gjøre endringer - i spillestil, laguttak, taktikk etc. Hans læringskurve er ikke lenger flat, den tipper nedover! Etter snart 100 bortekamper i PL har vi samme approach til hver kamp - ufattelig! Hva har vi å tape ved å PRØVE noe nytt?
- LAGUTTAK, er usedvanlig forutsigbart. Vi VET hvilke 11 han starter med og vi VET hvem han bytter med hvem - i HVER kamp stort sett. Spillere har klippekort med usedvanlig mange klipp. Hvis du IKKE presterer i løpet av svært mange kamper....da bør en annen få sjansen. For det sitter mange på benken som holder et bra nivå. Det må jo være et spesielt klima på treningene; uansett hvor god du er så er du ikke på laget eller i troppen. Da er det vel en trøst at du fikk noen millioner i sign-on fee og drar inn ytterligere flere hundre tusen - i uka!
- SPILLERKJØP er nevnt av flere. Og etter å ha kastet bort 800 millioner kroner fremstår vi som et dårligere lag - det er ganske fantastisk! Jeg stiller også STORE spørsmål med hvordan vi går frem ifm spillerkjøp. NÅ, burde jo spillere som er aktuelle for 2013/14 sesongen vurderes og de mest interessante bør kontaktes så snart vinduet åpner i sommer for å kunne kjøpes og innlemmes i stallen så fort som mulig. Når januarvinduet åpner 1. januar bør vi ha lista klar og gå rett i strupen på spillere og klubber for å få de ønskede spillerne så raskt som mulig. Det blir sjelden noe godt ut av fem på tolv shopping! Vi har manglet skikkelig backer i flere år nå. Det finnes sannsynligvis 500 brukbare backer der ute i verden, vi har brukt 6-7 vinduer på å få tak i , INGEN! Og spiller ute av posisjon, uff! Vår eneste backup som midtstopper lånte vi ut i januar!!
- ÆRRE MULIG! Vi fikk straffespark mot Newcastle og Walters skal ta det, jeg fikk sjokk! OK, han scoret og vi tapte senere kampen. MEN, det var en usedvanlig viktig kamp, stillingen var 0-0 og det var et stykke ut i andre omgang. Straffesparket KAN være avgjørende for klubbens PL eksistens. DA sender du ikke frem en spiller uten selvtillitt og evner som i tillegg har bommet på sine to siste straffespark. Det er faktisk galematias og gambling med klubben vår!! RISIKOEN var enorm!

Så, er det noen formildende omstendigheter? Tja, det er så klart spillerne som er ute på matta og skal prestere - det gjør de definitivt ikke. Vi har en haug med angrepsspillere, som ikke scorer mål - det er neppe bare TP sin skyld. Men, det er sannsynlig at laguttak og taktikk er avgjørende for at vi nesten ikke skaper sjanser.
Kan Peter Coates lastes? Ja, definitivt. Han har gitt TP et gullkort uten begrensning til å shoppe for. Han ser nå hvor det bærer og klubben har IKKE råd til å rykke ned. PC er tydelig handlingslammet og skulle vi rykke ned vil han måtte svi for det.

Rykker vi ned? Nei, jeg tror selvfølgelig ikke det, mest fordi hjerte er større enn hjernen ;) . Jeg tror Wigan rykker ned og at kampen om å unngå nedrykk vil stå mellom Aston Villa og Wigan pga kampprogrammet som er igjen. Men, vi må selvfølgelig også selv prestere. Det kan vi begynne med på lørdag mot QPR. Men, vi vet jo alle lagoppstillingen og taktikken...........

Men, før det, i morgen må City slå Wigan.....
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 17 Apr 2013, 10:47

Under den perioden vi opplever nå så er det jo fint liten vits i å lansere holdepunkter som er basert på tørr og kjønnsløs vitenskap. Det er et håpløst prosjekt, men skitt au! :lol: :
http://www.dagbladet.no/2012/05/27/kult ... /21799441/
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 17 Apr 2013, 14:31

Den gamle keeperhelten Steve Simonsen( nå i skotske Dundee ) mener Pulis er rette mann til å lose Stoke unna nedrykk.:
http://www.caughtoffside.com/2013/04/17 ... -simonsen/
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest