Treningskamp mot Stoke's U14

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Treningskamp mot Stoke's U14

Innlegg Ulf » 31 Mar 2013, 13:19

Fredag 5 april reiser vi 22 spillere og 24 voksne over til en utrolig fotball weekend i Stoke. Vi starter fredag med omvisning på Britannia, lørdag morgen blir det treningskamp mot Stoke's U14. Vi skal se og oppleve at Stoke snur den dårlige perioden de er inne i, med å slå Aston Villa! Deretter blir det møte med man of the match, blir stort både for små og store :D

At min sønn har fått mulighet til først å spille for deres U14 lag i fjor høst og nå skal laget hans Kråkerøy 98 spille treningskammp mot mitt favorittlag siden 1970-71, det er nesten for utrolig til og være sant. :D Som en av laglederene våre sa, det er så man kan bli litt misunnelig på å være Stoke supporter, for makan til klubb som tar vare på supporterne sine (er selv Liverpool supporter) Det kan jeg bare bekrefte til fulle, det er helt utrolig hvor positive de er i Stoke City FC, alt ordner seg :D Jeg må også rose Sarah på Tollgate hotel, hun står på og ordner alt vi spør om. Et utrolig godt valg av samarbeidshotell av supporterklubben vår.

Stokehilsen fra
Ulf Alfredsen
Ulf
Ivrig Stokie

Re: Treningskamp mot Stoke's U14

Innlegg Richard Prestegård » 31 Mar 2013, 18:17

Ulf skrev:Fredag 5 april reiser vi 22 spillere og 24 voksne over til en utrolig fotball weekend i Stoke. Vi starter fredag med omvisning på Britannia, lørdag morgen blir det treningskamp mot Stoke's U14. Vi skal se og oppleve at Stoke snur den dårlige perioden de er inne i, med å slå Aston Villa! Deretter blir det møte med man of the match, blir stort både for små og store :D

At min sønn har fått mulighet til først å spille for deres U14 lag i fjor høst og nå skal laget hans Kråkerøy 98 spille treningskammp mot mitt favorittlag siden 1970-71, det er nesten for utrolig til og være sant. :D Som en av laglederene våre sa, det er så man kan bli litt misunnelig på å være Stoke supporter, for makan til klubb som tar vare på supporterne sine (er selv Liverpool supporter) Det kan jeg bare bekrefte til fulle, det er helt utrolig hvor positive de er i Stoke City FC, alt ordner seg :D Jeg må også rose Sarah på Tollgate hotel, hun står på og ordner alt vi spør om. Et utrolig godt valg av samarbeidshotell av supporterklubben vår.

Stokehilsen fra
Ulf Alfredsen

Dette er KJEMPESTOFF for både PN og hjemmesida! Husker vi snakka om denne turen på forrige fellestur Ulf, og dette er helt fantastisk bra jobba av dere. At dere har fått til dette, er helt rått :D Lag gjerne reportasjer til oss om dette, for dette vil jeg lese mer om :D :D :D
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 31 Mar 2013, 20:48

Hei Ulf,

Jeg fikk tak i de siste to rommene på Tollgate etter at Kråkerøy hadde tatt for seg :D Hvor skal U14 kampen spilles, kanskje stikker vi innom og heier....på Stoke 8-) Dette blir helt sikkert en fantastisk opplevelse, håper den toppes med seier mot Villa og masseinnmelding fra Kråkerøy til supporterklubben vår!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Ulf » 31 Mar 2013, 22:37

Hei
Kampen har Kick-off 10:00 at Stone Dominoes Yarnfield Lane, Yarnfield ,Stone ST15 0NF. Vi har bestilt buss fra Tollgate kl 0830. Kan sjekke hvor mange det er plass til på bussen, så kan dere evt hive dere med.
Mvh
Ulf
Ulf
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 04 Apr 2013, 19:55

Hei Ulf,

Har dessverre måtte melde forfall til turen, da yngste barnebarnet som skulle være med har blitt syk (ikke noe alvorlig men nok til at vi utsatte turen). Lykke til, både med Kråkerøy og Stoke.
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Ulf » 05 Apr 2013, 11:19

Svein Nilsen skrev:Hei Ulf,

Har dessverre måtte melde forfall til turen, da yngste barnebarnet som skulle være med har blitt syk (ikke noe alvorlig men nok til at vi utsatte turen). Lykke til, både med Kråkerøy og Stoke.

Takk for det, det var jo leit å lese, god bedring til barnebarnet. Vi har fått til å spille 3 omganger, 1x40 + 2x30 min. Velger å se det som 3 kamper, så blir kanskje resultatet akseptabelt i ett av de :D
Ulf
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 05 Apr 2013, 11:41

Lykke til, Ulf! Blir sikkert en kjempeopplevelse og nyt hvert sekund! :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Ulf » 07 Apr 2013, 21:36

Sitter nå på flyet på vei hjem fra Stoke. For en tur og opplevelse vi har hatt. Samtlige 44 reisende er mega fornøyd. Hadde kun 1 negativ opplevelse, noe vi ikke hadde kontroll over, og det var tapet mot A.Villa. Kampene vi spilte endte: Kamp 1 (40min) Tap 1-0. Kamp 2 (30min) tap 1-0. Kamp 3 (25min) VANT 1-0 utrolig morsomt.
Ulf
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 07 Apr 2013, 23:00

Ulf skrev:Sitter nå på flyet på vei hjem fra Stoke. For en tur og opplevelse vi har hatt. Samtlige 44 reisende er mega fornøyd. Hadde kun 1 negativ opplevelse, noe vi ikke hadde kontroll over, og det var tapet mot A.Villa. Kampene vi spilte endte: Kamp 1 (40min) Tap 1-0. Kamp 2 (30min) tap 1-0. Kamp 3 (25min) VANT 1-0 utrolig morsomt.

Parkerte Stoke bussen da de ledet? :lol:
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Rikitikitak og 1 gjest