At min sønn har fått mulighet til først å spille for deres U14 lag i fjor høst og nå skal laget hans Kråkerøy 98 spille treningskammp mot mitt favorittlag siden 1970-71, det er nesten for utrolig til og være sant.

Stokehilsen fra
Ulf Alfredsen
Ulf skrev:Fredag 5 april reiser vi 22 spillere og 24 voksne over til en utrolig fotball weekend i Stoke. Vi starter fredag med omvisning på Britannia, lørdag morgen blir det treningskamp mot Stoke's U14. Vi skal se og oppleve at Stoke snur den dårlige perioden de er inne i, med å slå Aston Villa! Deretter blir det møte med man of the match, blir stort både for små og store![]()
At min sønn har fått mulighet til først å spille for deres U14 lag i fjor høst og nå skal laget hans Kråkerøy 98 spille treningskammp mot mitt favorittlag siden 1970-71, det er nesten for utrolig til og være sant.Som en av laglederene våre sa, det er så man kan bli litt misunnelig på å være Stoke supporter, for makan til klubb som tar vare på supporterne sine (er selv Liverpool supporter) Det kan jeg bare bekrefte til fulle, det er helt utrolig hvor positive de er i Stoke City FC, alt ordner seg
Jeg må også rose Sarah på Tollgate hotel, hun står på og ordner alt vi spør om. Et utrolig godt valg av samarbeidshotell av supporterklubben vår.
Stokehilsen fra
Ulf Alfredsen
Svein Nilsen skrev:Hei Ulf,
Har dessverre måtte melde forfall til turen, da yngste barnebarnet som skulle være med har blitt syk (ikke noe alvorlig men nok til at vi utsatte turen). Lykke til, både med Kråkerøy og Stoke.
Ulf skrev:Sitter nå på flyet på vei hjem fra Stoke. For en tur og opplevelse vi har hatt. Samtlige 44 reisende er mega fornøyd. Hadde kun 1 negativ opplevelse, noe vi ikke hadde kontroll over, og det var tapet mot A.Villa. Kampene vi spilte endte: Kamp 1 (40min) Tap 1-0. Kamp 2 (30min) tap 1-0. Kamp 3 (25min) VANT 1-0 utrolig morsomt.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest