Morten T. skrev:Personlig synes jeg at denne artikkelen er rimelig tett opptil "Spot On".
Skribenten toucher innom to vitale punkter, synes jeg:
Hvor mye sterkere mange uttrykker seg på nett( og spesielt på kjapp-kjapp sider som Facebook, Twitter og diverse andre fora ) og massesuggesjonen det KAN føre til...
http://www.thisisstaffordshire.co.uk/st ... z2OXUQOZrC
Det mest skøyale og spennende er uansett at folk har forskjellige meninger og det igjen åpner for debatt( noe jeg setter pris på).
Det er ganske interessant å se kommentarer som dukker opp når de engelske Stoke-sidene på Facebook og Twitter legger ut noe. Det kommer som regel ørten kommentarer innen noen minutter og de meste av det som kommer, er ikke akkurat gjennomtenkt. For eksempel hvis Stoke vinner, så hagler det med lovord og utrop som "GOARN STOKE", "WE'LL PLAY HOW WE WANT" o.l, men nå i det siste har det nesten utelukkende vært negative kommentarer med masse innslag av bannord, kjønnsorganer og navnet på en spiller eller trener. Personlig bryr jeg meg ikke om å lese slike kommentarer, fordi de er så utrolig lite gjennomtenkt, men kommer det en negativ eller positivt kommentar som er velbegrunnet, så leser jeg de gjerne. Det er dessverre slik at vi i større grad må bli stimulert når det kommer til meninger og terskelen for å kaste noe ut på Facebook eller Twitter er overraskende lav. Litt sånn som det er i kommentarfeltene på nettavisene her i landet. Det er gjerne de som har minst peiling som skal rope høyest.
Nei, derfor liker jeg å skrive her på forumet. Meninger fra begge sider som er velformulerte og godt begrunna. Sånn blir det gode debatter av! Jeg er gjerne med på å ta disse da jeg ikke vil fjerne Pulis enda. Bring it on