jørgen skrev:Det er bare å gå berserk i fransk toppliga! Mye trøbbel med økonomien der og vi kan få klassespillere til under 5 mill pund!
Torstein Norevik skrev:jørgen skrev:Det er bare å gå berserk i fransk toppliga! Mye trøbbel med økonomien der og vi kan få klassespillere til under 5 mill pund!
Helt enigStoke og Pulis må ta innover seg at det faktisk finnes veldig mange bra fotballspillere i de store ligaene utenfor øyriket, og til en langt billigere penge enn mange overvurderte britiske spillere....
Hangeland er jo den beste norske spilleren, men han kommer jo ikke.geddi skrev:Stoke Loud & Proud melder at Stoke er interessert i en norsk spiller. Hvem det evt er kan vi bare gjette på. Er det John Carew igjen så griner jeg. Deyt kan være Riise. Han har fått beskjed fra Fulham om å finne ny klubb. Litt usikker på om han kan gjøre en jobb eller om han er "over the top". Noen flere gode forslag?
Det er ikke det at han utfordrer den generelle Jantelov-tankegangen til nordmenn som gjør at han ikke er ønsket, men hvorfor akkurat Riise som eneste alternativ? Jeg kan ikke se noe annen grunn enn at han har det samme statborgerskapet som mange av oss.Lilledino skrev:La oss være profesjonelle, og drite i at Jon Arne Riise er en usympatisk drittsekk.
Men, til tide KAN han spille bra fotball, og er faktisk profesjonell på banen.
Om han kommer til Stoke, tror jeg at han kan bidra på vår venstreside, hvor vi har et kritisk behov etter min vurdering.
Spørsmålet er vel grunker, og hvor mye han har i ukelønn.
Noen som vet de ?
Morten T. skrev:Det er ikke det at han utfordrer den generelle Jantelov-tankegangen til nordmenn som gjør at han ikke er ønsket, men hvorfor akkurat Riise som eneste alternativ? Jeg kan ikke se noe annen grunn enn at han har det samme statborgerskapet som mange av oss.Lilledino skrev:La oss være profesjonelle, og drite i at Jon Arne Riise er en usympatisk drittsekk.
Men, til tide KAN han spille bra fotball, og er faktisk profesjonell på banen.
Om han kommer til Stoke, tror jeg at han kan bidra på vår venstreside, hvor vi har et kritisk behov etter min vurdering.
Spørsmålet er vel grunker, og hvor mye han har i ukelønn.
Noen som vet de ?
Jørgen lanserer litt lenger opp i tråden spillere fra fransk liga. Hvorfor ikke heller lete etter fullgode erstattere der, i Nederland, Tyrkia, Russland, Spania, Italia, Tyskland, Belgia, Asia, Afrika, Sør-Amerika und so weiter? Han er jo benka i Fulham til fordel for en komplett ukjent unggutt og det finnes bedre spillere enn John Arne Riise der ute, folkens!
La det fare...
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest