Ja, tja, nja, nei......Vi må nok snart grave hodet opp av sanda vi supportere også! Mange hevder at TP er en Championship manager (spillestil, formasjon, taktikk etc.) - og kan ha rett i det. Vi var alle naturligvis henrykte da vi rykket opp i PL og TP var en helt! Nå 4,5 sesonger senere har vi jo blitt litt mer kravstore og et tap eller to er harde å fordøye. Da vi gikk 9 kamper på rad uten tap var jo stemningen relativ høy, også for undertegnede. Men, vi må nok se fakta i øynene;
- Vi har IKKE blitt noe bedre på 4,5 sesonger
- Faktum er at vi hadde flere poeng på samme tid i fjor......
- Vi er på topp 10 når det gjelder spillerkjøp
- En mengde spillere er direkte feilkjøp/ikke prestert, lista er faktisk blitt VELDIG lang!
- Vi har spilt snart 90 bortekamper, de fleste med tap og det virker som inngangen til ALLE bortekampene er den samme! TP's læringskurve er i beste fall helt flat!
- Ser vi bortekamper mot de antatt 6 beste klubbene i PL (City, United, Arsenal, Chelsea, Spurs og Liverpool) så har vi spilt 29 kamper og står med 1-5-23 og målforskjell på 11-67. Flaut og pinlig!
- Vi har i dag 1 back i klubben, ÈN! Og han (Wilkinson) er for dårlig og for mye skadet.
- Også før denne sesongen kjøpte vi mange spillere, kun en har prestert bra; N'Zonzi mens Cameron har vært ok. De andre, inkludert Adam, har vært bomkjøp!
- Jones har vært ok i lengre tid nå og startet fornuftig nok på benken mot Palace. Da kom han inn og snudde/avgjorde kampen. Mot Swansea var han benket! Forstå det den som kan...
- Walters er god i hver 8.kamp, men har vel nå startet nærmere 70 - SYTTI - PL kamper på rad! Jeg tror IKKE han ville vært i startoppstillingen til NOEN andre PL lag!
......jeg kunne sikkert fortsatt, men dette blir fryktelig deprimerende og jeg er jo bare jævlig langt nede etter den forferdelige prestasjonen på lørdag! Jeg er nok også oppe igjen lørdag kveld etter at vi har slått Shitty ut av FA cupen, men det murrer litt i bakhodet når jeg ser hvor jævlig sta og vanskelig TP er ift spillestil, taktikk, spillerkjøp etc.