Her er sitat fra en Tottenhamsupporter som vi kan more oss over:
"Jeg ser for meg at lget må omstille seg kraftig før denne kampen, og gi neandertalerne en skikkelig overraskelse. Dersom laget kjører skikkelig Stoke-fotball de første ti, der de går etter mann og aldri ball, slenger rundt seg med bein, albuer og hender i alle retninger og generelt prøver sitt beste for å skade Stoke-spillerne, vil nok de primitive sinnene i bortelaget være rimelig forfjamset når gutta begynner å spille. Evt. kan vi trekke opp noen mekaniske leker og få dem til å vandre rundt banen. Tviler på at Stoke klarer å holde oppmerksomheten på å skade spillerne våre så mye som mulig da.
Dersom noen klarer å gi en skikkelig nesestyver til Pulis i samme slengen er det virkelig kronen på verket (for en uspiselig manager).
Nei. Volden får Stoke stå for, som vanlig. Sannsynligvis er også mekaniske leker ganske mange nivå over en australopithecus´ fatteevne, og dermed neppe distraherende. Får vel slå dem med raske føtter, god possession og offensiv organisering for å dra bort forsvarere. "
Og nå håper jeg iallefall vi er giret før kampen