Før Tottenham-Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Tottenham-Stoke

Innlegg Morten T. » 18 Des 2012, 12:47

Juleprogrammet er snart i gang og Tottenham blir en hard nøtt.
Den tragiske nyheten fra S-o-T er at Charlie Adams far døde i går og det er jo da veldig sannsynlig at skotten har helt andre ting å tenke på enn fotball den nærmeste tiden og ganske sikkert er uaktuell til denne.

Ellers har jo Tottenham et meget godt lag som fort kan ende på Topp 4 med noen forsterkningner i januar og spiller veldig god fotball når de har flyt.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Før Tottenham-Stoke

Innlegg Lilledino » 18 Des 2012, 16:42

Ingen enkel match, med to lag som er i fint sig.

Tottenham har to tap på de seks siste, mot Arsenal og Everton. Everton glapp i ds siste minuttene så her var det udyktighet.

Uansett, jeg har alltid troa, og her vinenr vi 1-0 .
Korriger meg om jeg har feil, men mener at vi ranet Tottenham på hjemmebane for 2 år siden også.

Trygda settes på Stoke !
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 21 Des 2012, 12:40

Her er sitat fra en Tottenhamsupporter som vi kan more oss over:

"Jeg ser for meg at lget må omstille seg kraftig før denne kampen, og gi neandertalerne en skikkelig overraskelse. Dersom laget kjører skikkelig Stoke-fotball de første ti, der de går etter mann og aldri ball, slenger rundt seg med bein, albuer og hender i alle retninger og generelt prøver sitt beste for å skade Stoke-spillerne, vil nok de primitive sinnene i bortelaget være rimelig forfjamset når gutta begynner å spille. Evt. kan vi trekke opp noen mekaniske leker og få dem til å vandre rundt banen. Tviler på at Stoke klarer å holde oppmerksomheten på å skade spillerne våre så mye som mulig da.
Dersom noen klarer å gi en skikkelig nesestyver til Pulis i samme slengen er det virkelig kronen på verket (for en uspiselig manager).

Nei. Volden får Stoke stå for, som vanlig. Sannsynligvis er også mekaniske leker ganske mange nivå over en australopithecus´ fatteevne, og dermed neppe distraherende. Får vel slå dem med raske føtter, god possession og offensiv organisering for å dra bort forsvarere. "

Og nå håper jeg iallefall vi er giret før kampen :lol:
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 21 Des 2012, 13:11

bjørn123 skrev:Her er sitat fra en Tottenhamsupporter som vi kan more oss over:

"Jeg ser for meg at lget må omstille seg kraftig før denne kampen, og gi neandertalerne en skikkelig overraskelse. Dersom laget kjører skikkelig Stoke-fotball de første ti, der de går etter mann og aldri ball, slenger rundt seg med bein, albuer og hender i alle retninger og generelt prøver sitt beste for å skade Stoke-spillerne, vil nok de primitive sinnene i bortelaget være rimelig forfjamset når gutta begynner å spille. Evt. kan vi trekke opp noen mekaniske leker og få dem til å vandre rundt banen. Tviler på at Stoke klarer å holde oppmerksomheten på å skade spillerne våre så mye som mulig da.
Dersom noen klarer å gi en skikkelig nesestyver til Pulis i samme slengen er det virkelig kronen på verket (for en uspiselig manager).

Nei. Volden får Stoke stå for, som vanlig. Sannsynligvis er også mekaniske leker ganske mange nivå over en australopithecus´ fatteevne, og dermed neppe distraherende. Får vel slå dem med raske føtter, god possession og offensiv organisering for å dra bort forsvarere. "

Og nå håper jeg iallefall vi er giret før kampen :lol:

Veldig Bra!
Jeg digger dissinga, eller "a good banter" som engelskmennene sier, i fotballsupportermiljøet( bortsett fra rasisme, homofobi o.l. lavpanna ytringer ).
Det beste trikset mot sånne meldinger er å ikke gi dem som skriver dem injurierende kraft.

Vålerengen er ikke my cup of tea, men supporterne deres hadde en suveren regle på 90-tallet da de sang: "Vi hater alle og alle hater oss." Det er kanskje noe vi snart bør tenke på å adoptere? 8-)
Hvis du greier å irritere andre lag sine supportere gjennom måten man spiller på, vel da har man i hvertfall gjort ÈN ting riktig! :mrgreen:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg O2Stokie » 21 Des 2012, 21:36

Dette tror jeg kommer til å bli en av våre bedre kamper i år. Liker egentlig Tottenham, og de spiller bra under AVB's ledelse, så ser for meg mange målsjanser begge veier. Og siden vi har et bra tak på Spurs, så stikker vi av med seieren til slutt (igjen).
O2Stokie
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 21 Des 2012, 23:22

Adam er ikke klar, pga dødsfallet i familien.

Owen er usikker, tipper han makse er på benken. Aner ikke hvordan det er med Crouch .

I morgen skal vi rane Spurs...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest