Det var nettopp den episoden jeg siktet til da jeg skrev følgende på forumet etter kampen mot Man.C. :
"Apropos shaky, Wilko som vanlig med fantastisk innsats, men ferdighetene står ikke helt i stil, og han mister hodet innimellom. I dag var han vel heldig som ikke fikk rødt kort, for albuen mot Balotelli. Han er utvilsomt vårt svake ledd i kjeden."
Jeg synest umiddelbart det så ut som en klar albue da jeg så reprisen, men ble litt i tvil da jeg etterpå leste mange steder at video-opptak ikke hadde påvist at det skulle ha skjedd noe galt. Ble også litt usikker på hvor bevisst det var fra Wilko's side. Det ser ut til å være en klar albue, men kan - hvis man legger godviljen til - kanskje oppfattes som at Wilko tar ut en arm for å hindre Balotelli å komme frem, mer enn at han bevisst planter albuen i fjeset på han ?
Vi får se hva som blir konklusjonen i høringen...
Uansett, så holder jeg fast ved at Wilko - tross en fandenivoldsk innstilling - ikke er god nok for Premier League, og er vårt svakeste ledd. Kjør inn Cameron på høyre-backen, selv om han trolig også kunne ha gjort en god jobb på sentral midtbane. Eventuelt Edu, men tror faktisk at også Whitehead kunne ha vært en bedre høyreback enn Wilko.