Nei, det er ikke meningen med Stoke å spille som Barca, men det er kanskje parameteret flere bruker for å måle prestasjonene til Stoke?Margido skrev:Vi har 7 midtstoppere i klubben 0 moderne offansive backer...Det blir ikke Barca fotball med det...Men det er vel heller ikke meningen med Stoke City..?...
Fotball kan spilles på mange måter, jeg foretrekker den som er effektiv. Barcelona og Real Madrid har funnet en måte som passer dem og som er effektiv. Og det er jo bra. På den annen side har du f.eks. en klubb som Inter som spilte drepende kjedelig og kynisk( italienske lag gjør ofte det ) i CL i 09/10, men vant hele sulamitten, eller Hellas i EM 2004.
Det jeg synes er pussig er supportere som utbasunerer "We are Stoke and we play how we want!" når laget vinner, mens det ikke gjelder i det hele tatt ved tap...
Selvfølgelig kan stilen utvikles, og jeg er definitivt ikke sikker på om Pulis er rett mann, men han har kvernet ut resultater som er svært imponerende i årenes løp, han har regelrett gjort narr av alle disse( meg selv inkludert ) som har fabla om nedrykk i snart fire år og han har vært sterkt delaktig i klubbens aller beste epoke i dens 149 årige eksistens.
Jeg sa det den dagen Mick McCarty fikk fyken i Wolves at nå har den klubben garantert rykket ned. Det hjelper ikke alltid å fjerne en trener/manager. Eller jo, det KAN hjelpe i 3-4 kamper og så er det tilbake til samme leia.
Jeg mener at feilene, og ansvaret, oftere bør legges på spillerne. De har vist oss mange ganger at de kan hvis de vil.
Jeg vil IKKE sparke Pulis...foreløpig. Og det er jeg 125% sikker på at Peter Coates ikke vil heller.