FIXTURES

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

FIXTURES

Innlegg potterhead » 18 Jun 2012, 11:58

18 August sparker vi i gang,Reading borte i første kamp,Arsenal hjemme i andre,Wigan borte i tredje,en godbit på
Boxing Day Liverpool hjemme,ennå en hjemmekamp i romjula mot Southampton,de møter vi også borte i sesongens
siste kamp.
Det har vært ok med en pause nå,men det skal bli godt å komme igang igjen.
Takk for nok en glimrende utgave av Potters News,dere i styre og stell,er jævlig dyktige.
potterhead
Ivrig Stokie

Re: FIXTURES

Innlegg Svein Nilsen » 20 Jun 2012, 23:13

Kjell, vi er jo nesten naboer og jeg fikk blekka i posten først i dag! Du får den to dager før meg.........Redaktør Morten; urettferdig at jeg får B-post og Kjell A-post :D
Uansett, nok en super utgave av vårt eminente medlemsblad. Keep up the good work Morten!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 21 Jun 2012, 09:12

Svein Nilsen skrev:Kjell, vi er jo nesten naboer og jeg fikk blekka i posten først i dag! Du får den to dager før meg.........Redaktør Morten; urettferdig at jeg får B-post og Kjell A-post :D
Uansett, nok en super utgave av vårt eminente medlemsblad. Keep up the good work Morten!

Det kalles smøring, Svein. Regner med at Kjell spanderer en iskald ved neste korsvei... :mrgreen:

Ellers takk for ros( som sendes i retur til deg og alle andre bidragsytere ). Er allerede så smått i gang med neste nummer. Helårsjobb dette her... :P
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg potterhead » 21 Jun 2012, 13:16

Svein,du må huske det er mye velferd i en kald halvliter,det veit både Morten og postmannen :D
potterhead
Ivrig Stokie

Innlegg O2Stokie » 23 Jun 2012, 10:15

Da blir det Chelsea- Stoke i London for meg i første omgang i år. Skal på konsert fredag kveld, og slipper nå å ta toget opp til Heaven (les: Brittannia) lørdag for å få med meg en kamp den helga.
O2Stokie
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 06 Jul 2012, 18:20

For dem som har tenkt seg over allerede til første hjemmekampen mot Arsenal. Den er nå satt opp søndag 26.august kl 14.30 og blir vel med det TV-kamp.
Ellers ingen flyttinger vekk fra lørdag kl 16.00 før borteoppgjøret mot WestHam som går mandag 19.november kl 21 (flyttet fra lør 17.nov).
Det betyr få kamper på TV med mindre vi bli satt som pri 1 lørdager kl. 16. Noen håp her er jo Stoke vs Man City lør 15.sept, Chelsea vs Stoke lør. 22.sept, Liverpool vs Stoke lør. 6.okt og Man U vs Stoke lør. 20 okt.

http://www.bbc.co.uk/sport/football/pre ... e/fixtures
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 15 Jul 2012, 14:27

JonC skrev:For dem som har tenkt seg over allerede til første hjemmekampen mot Arsenal. Den er nå satt opp søndag 26.august kl 14.30 og blir vel med det TV-kamp.
Ellers ingen flyttinger vekk fra lørdag kl 16.00 før borteoppgjøret mot WestHam som går mandag 19.november kl 21 (flyttet fra lør 17.nov).
Det betyr få kamper på TV med mindre vi bli satt som pri 1 lørdager kl. 16. Noen håp her er jo Stoke vs Man City lør 15.sept, Chelsea vs Stoke lør. 22.sept, Liverpool vs Stoke lør. 6.okt og Man U vs Stoke lør. 20 okt.

http://www.bbc.co.uk/sport/football/pre ... e/fixtures

Kjøp TV 2 Sumo, problem solved. :) Blir ikke mye å få med seg på TV nå som det bare kan sendes tre kamper samtidig. Da avhenger vi, som du peker på, å møte de store klubbene for å bli vist på skjermen.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg bejori » 19 Jul 2012, 22:13

Seier i første treningskamp: FC Sion-Stoke City 0-1 (Etherington etter 38 minutter på straffe).
bejori
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 25 Jul 2012, 15:05

Og i går tapte vi 2-1 mot Colombus Crew. Jeg så bare ca. halve første omgangen før jeg sovnet (kampen begynte 01.30 norsk tid). Til tross for en utmerket stream med to dyktige yankees som kommentatorer, var det et Stoke lag som gikk litt på halv maskin etter mitt syn. I midlertid la Shotton (!) inn et nydelig innlegg som Walters lett kunne stange inn på første. Likevel var Crew frempå både titt og ofte, og nærmet seg en scoring da jeg sluttet av.

Har ikke lest så mye mer om kampen, men jeg fikk med meg at TP i et intervju understreket at det var treningen, og ikke resultatet, som gjelder i treningskampene. Her er jeg forsåvidt enig; resultater fra treningskamper gir som regel ingen pekepinn på hvordan den kommende sesongen blir, men jeg regner uansett med at laget faktisk går for seier når de spiller kamp..?
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Josef » 25 Jul 2012, 22:21

TrondG skrev:Og i går tapte vi 2-1 mot Colombus Crew. Jeg så bare ca. halve første omgangen før jeg sovnet (kampen begynte 01.30 norsk tid). Til tross for en utmerket stream med to dyktige yankees som kommentatorer, var det et Stoke lag som gikk litt på halv maskin etter mitt syn. I midlertid la Shotton (!) inn et nydelig innlegg som Walters lett kunne stange inn på første. Likevel var Crew frempå både titt og ofte, og nærmet seg en scoring da jeg sluttet av.

Har ikke lest så mye mer om kampen, men jeg fikk med meg at TP i et intervju understreket at det var treningen, og ikke resultatet, som gjelder i treningskampene. Her er jeg forsåvidt enig; resultater fra treningskamper gir som regel ingen pekepinn på hvordan den kommende sesongen blir, men jeg regner uansett med at laget faktisk går for seier når de spiller kamp..?

De går nok for seier ja, men vi brukte vel 20 spillere igår? så resultatmessig gir jeg egentlig en deng i. Men man kan begynne å argumentere i det at vi ledet vel til pause å det endte med 2-1 tap. Litt den taktikken som vi helst ikke vil ha. Samt spillere ute av posisjon. Det blir litt som starten på fjoråret, why fix something that is not broken?

Dette er selvfølgelig pre-season så det er ingenting å ta på vei over, men som sikkert mange andre er enige, må vi i det minste prøve, borte som i pre-season.

Når det er sagt gleder jeg meg noe helt uanstendig til sesongstart!
Josef
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest