TrondG skrev:Og i går tapte vi 2-1 mot Colombus Crew. Jeg så bare ca. halve første omgangen før jeg sovnet (kampen begynte 01.30 norsk tid). Til tross for en utmerket stream med to dyktige yankees som kommentatorer, var det et Stoke lag som gikk litt på halv maskin etter mitt syn. I midlertid la Shotton (!) inn et nydelig innlegg som Walters lett kunne stange inn på første. Likevel var Crew frempå både titt og ofte, og nærmet seg en scoring da jeg sluttet av.
Har ikke lest så mye mer om kampen, men jeg fikk med meg at TP i et intervju understreket at det var treningen, og ikke resultatet, som gjelder i treningskampene. Her er jeg forsåvidt enig; resultater fra treningskamper gir som regel ingen pekepinn på hvordan den kommende sesongen blir, men jeg regner uansett med at laget faktisk går for seier når de spiller kamp..?
De går nok for seier ja, men vi brukte vel 20 spillere igår? så resultatmessig gir jeg egentlig en deng i. Men man kan begynne å argumentere i det at vi ledet vel til pause å det endte med 2-1 tap. Litt den taktikken som vi helst ikke vil ha. Samt spillere ute av posisjon. Det blir litt som starten på fjoråret, why fix something that is not broken?
Dette er selvfølgelig pre-season så det er ingenting å ta på vei over, men som sikkert mange andre er enige, må vi i det minste prøve, borte som i pre-season.
Når det er sagt gleder jeg meg noe helt uanstendig til sesongstart!