Jeg er også fan av han som type. Han ser ut til å ha noen verdier i livet som dessverre ser ut til å forsvinne mer og mer...
Han er sosialt engasjert og messer stadig om hvor priviligerte fotballspillere er( De trenger så definitivt å bli minnet på det ). Han sluker heller ikke rått absolutt alt som er "nytt". Han er tvert i mot kritisk og det er bra og sunt, og forteller meg at vi har å gjøre med en mann som tenker selv og ikke ukritisk kaster seg på alt mulig av "hyper". Han har også flere ganger gått ut mot den tiltagende juksinga i fotballen og det er bra!
Det jeg sliter litt med er at han tilsynelatende forskjellsbehandler spillere og har noen favoritter( ikke ulikt lærere i hine, hårde dager

), og det har han gjort i alle år han har vært i Stoke. Utover det virker han å være hel ved.
Det taktiske er noe annet og der er jeg ikke ALLTID( og helt ukritisk ) like begeistra, men han er jaggu ikke snau der heller( spesielt defensivt )!
Blir spennende å se planene hans for å videreutvikle en klubb som er farlig nær både Topp 10 og nedrykksstrid. Jeg tror det blir viktig at han holder tunga rett i munnen, gjør noen smarte kjøp og salg i sommer, og tør enda litt mer offensivt neste sesong( Pennant/Etherington på banen samtidig er et skritt i riktig retning ).