Stoke City- Tottenham

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke City- Tottenham

Innlegg Lilledino » 11 Des 2011, 20:41

JonC skrev:
bjørn123 skrev:JAAAAA vi vant! Den satt så jæ.... lang inne. Det verste jeg har vært med på. Allikevel deilig, deiling , deilig!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Og tipset ditt i krystallkulen var bedre enn LilleDino sitt.

Og så deilig å ha feil .... Vi skal nå havne på 50 poeng, sier regnearket mitt
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 11 Des 2011, 20:56

Lilledino skrev:
JonC skrev:
bjørn123 skrev:JAAAAA vi vant! Den satt så jæ.... lang inne. Det verste jeg har vært med på. Allikevel deilig, deiling , deilig!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Og tipset ditt i krystallkulen var bedre enn LilleDino sitt.

Og så deilig å ha feil .... Vi skal nå havne på 50 poeng, sier regnearket mitt

:lol:
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg torage » 11 Des 2011, 21:05

gunny skrev:Det var litt av en kamp! Er enig med torage i at det blir vel mye holding av Shawcross og Huth, men de er UTEN TVIL det beste stopperparet vi har, og det er ikke tilfeldig tror jeg at vi snudde trenden da Pulis omsider paret de to stopperne igjen. Vi er mye tryggere med de to sammen i midten.

Han har ikke imponert meg særlig til nå, men i dag var Crouch veldig bra og min MOM. Men selvsagt hele laget skal ha ros for en vanvittig innsats og vilje for klubben vår!

Helt enig, alt kom på skinner igjen, når Huth kom inn i midten sammen med Schawcross. Da får vi kanskje leve med at de bruker noen tjuvtriks i ny og ne, bare ikke det dommerne bestemmer seg for å "ta dem", da kan det fort bli mange straffer imot oss :D Men vil tro Pulis har merket seg dette, og plukker det værste av dem..
torage
Ivrig Stokie

Innlegg Torleif » 11 Des 2011, 22:58

Seieren smakte fantastisk og alle skal ha honnør i dag. Vil bare nevne to ting. Den ene er at de få minuttene Palacios var innpå, så fikk han vist hva som bor i han. Han brøt fint på midten og det var faktisk ved flere anledninger han åpnet forsvaret til Spurs. Så hadde vi hatt en utvilt spiss der fremme da, så kunne vi fort ha drept kampen. Det er da jeg kommer til den andre tingen. Hvis jeg skal kritisere Pulis for noe, så burde han byttet innpå en utvilt spiss. Walters klarte knapt å holde gangfart på slutten. Og vi har faktisk 3 stk spisser som kunne kommet innpå (hvis Fuller var på benken). Mener at Pulis gjorde en dårlig jobb her og at dette fort kan føre til misnøye blant endel spillere!!!!
Torleif
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 11 Des 2011, 23:06

Herlig seier og så fint å se at vi er solide defensivt igjen. Jeg mistenker at en av verdens beste på defensiv organisering, Tony Pulis, har drilla en god del på formasjoner de siste ukene.
Motstanderen tatt i betraktning var dette veldig bra gjennomført og Stoke greide i lange perioder å nøytralisere meget gode spillere som Bale, Ekotto, Parker, Modric, Defoe og Adebayor. Supert! :D

For andre kamp på rad hadde vi så definitivt dommeren med oss, og det er greit å ta med seg når sluttstrek skal settes og alt går opp i opp. Flere tvilsomme handssituasjoner i dag og et fullstendig feil idømt rødt kort.

Sørensen var absolutt i toppklasse i dag og virket veldig stødig. Wilson var solid og god med ballen. Woodgate hang ikke helt med i perioder, men fikk hjelp av hardtarbeidene lagkamerater. Huth/Shawcross gode, men jeg tipper at det på neste dommerkonferanse vil bli et tema med all holdingen og at vi snart får en straffe i mot.
Shotton var ekstremt variabel. Fra de helt store forseringene og innleggene til konsentrasjonssvikt og svak pasningsfot. Etherington var superb med sine to mål og selv om han falt av litt på slutten, så fortjener han bare kred i dag. Whelan var god, spesielt defensivt. Whitehead var veldig, veldig god og tok ut Parker/Modric. Kjempekamp av Deano!
Walters løp og løp og løp....og løp. En herlig innsats og veldig viktig som førsteforsvarer. Han var god framover også. Crouch var kjempegod og jeg kan rett og slett ikke fatte at det går an å hevde at han ikke er en veldig god fotballSPILLER. Flott mottak, god på hodet, flink med ballen i beina, målgivende( igjen! ) til 1-0...Hvor mye skal man forlange? Crouch er lysår bedre enn Jones og bør være lagets ene spiss hvis han er frisk og rask. Punktum!

I dag friskmelder jeg Stoke...i hvertfall fram til Besiktas og neste helg. ;)

I dag er det veldig vanskelig å finne våre tre beste, men jeg går for:
Etherington
Crouch
Whitehead
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 11 Des 2011, 23:52

Fantastisk bra! Dette var faktisk en av de kampene jeg fryktet mest grunnet Spurs' imponerende form og spill de siste ukene! Innsatsen var enorm og alle spilte med hjerte utafor drakta.
Og, jeg innrømmer det gjerne; Crouch var veldig bra i dag -sin beste kamp i Stoke drakt! At vi ble overspilt det meste av andre omgang er naturlig nok et lite svakhetstegn, men Spurs er et bra lag! Litt heldig i noen situasjoner og endelig en skikkelig hjemmedommer på Britannia! At Shawx og Huth klarer seg uten straffe i mot er nesten utrolig.
Synd at ikke TP turte å sette inn litt fart i angrepet (Fuller) siste 10, da hadde det blitt 3-1. Men så lenge vi holdt ut og vant er det vel ingen som kritiserer han for det.
DEILIG!!!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 11 Des 2011, 23:53

En STOR uke (forrige uke altså...) for Stoke ble toppet med en virkelig massiv seier i dag. Uflaks sist hjemmekamp mot Spurs ble snudd til flaks i dag. En straffe mot var iallefall ikke en for mye, selvom det var feil situasjon, annuleringen av deres utligning var en ren julegave og det andre gule kortet var altfor strengt. Men spillerne våre gjorde en formidabel jobb mot et elegant og knallsterkt Tottenham og med full mobilisering, porsjon selvtillitt + bra komponert lag holdt det jammen helt inn.
Enig i at hele gjengen gjorde en strålende match. Beste i min bok:
Sørensen. Magisk!
Crouch; hans beste match for oss. Antakeligvis ekstra gira mot gamle klubben. Hold dette nivået framover og du er verdt hver penny. Joda, totalt sett godt fornøyd med Crouchy i høst.
Etherington. Matchvinner
Whitehead, Huth, Whelan. Faktisk en rimelig bra sentrallinje i dag. Vi hadde aldri dratt dette i havn uten den førsteforsvarslinja som W + W representerer. Stålbra i kveld!
Gleder meg til å se mye til Shotton framover. Varierer i prestasjonene. Tøft / bra at han får prøve seg på så høyt nivå som i dag (og forrige søndag), og gutten har tydeligvis fått selvtillitt.

Stor og god stemning blandt 24 (?) på Tordenskiold i kveld. Noen snakket om at medlemsskap i SCSCoN burde kvalifisere til rabattodning på hjertestarter og behandling på nerve sanatorium ;) Det føles virkelig som en påkjenning å dra i land disse poengene. Men sååååå herlig og få full pott mot lag vi bør ha målsetting om på ikke for langt sikt å være på nivå med (i det lange løp).
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg rubensnielsen » 12 Des 2011, 03:04

Fy f***! Jeg er så happy!
Vi er Stoke. Enkelt og greit! Gratulerer alle sammen :D
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 12 Des 2011, 04:49

Du verden for en match! Her var det nerve, spenning og intensitet til siste minutt....og nok en gang viser det seg at innsats og trøkk er vårt beste våpen. Det må også nevnes at vi var særdeles heldig med mange avgjørende dommeravgjørelse i dag, men det føles greit da det veier opp mot fjorårets hjemmekamp som endte i tap pga feil dømming og vi ble fratatt en scoring. Vi er i medgang nå, men en slik tur med dommeravgjørelser kan vi ikke regne med skjer for ofte. Shawcross og Huth gjør en bra jobb, men må slutte å være så til de grader i grenseland i egen 16-meter. Våre beste i dag var etter min mening: Ethers, Sørensen, Shotton og Crouch. Sistnevnte imponerte meg idag med sin løpskapasitet ut hele kampen.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Josef » 12 Des 2011, 16:24

Forskjellige høydepunkter fra igår:

http://www.soccer-blogger.com/2011/12/1 ... y-referee/
Josef
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet