Lars skrev:Man kan jo lure på hvem som er kjerringer her med alt gnålet angående facebook.
Morten T. skrev:Lars skrev:Man kan jo lure på hvem som er kjerringer her med alt gnålet angående facebook.
Jadda. Hadde jeg vært gammal nok så hadde jeg nok hengt meg på bølgen av skepsis og frykt den gangen det "livsfarlige" fargefjernsynet ble innført på 70-tallet også....![]()
![]()
Alt som er nytt er farlig osv......
Men på samma måten som f.eks. selverklærte musikkeksperter tar seg friheten å slakte populære artister som f.eks. Britney Spears, Heidi Hauge, DDE og Boyzone( som jo til sammen fenger millioner av mennesker ) uten at det oppfattes som gnål, så må det vel kunne gå an å ytre skepsis mot et populært fenomen i den virituelle verden også?
Jeg trekker det så langt som at vi gjør en deal på at jeg spanderer neste øl på deg, HVIS du er i Oslo og HVIS du greier å rive deg løs fra "facebook"...Lars skrev:Ser poengene dine Morten, men nå er det nå slik at Richard har opprettet en side for supporterklubben på facebook og jeg ser at 82 personer sålangt har lagt seg til der. Er jo egentlig så enkelt at den enkelte gjør som han vil uten at det skal trekkes så mange sammenligninger til krøsa-maja og kjerringer som lusker bak gardinene.![]()
Og du nevnte tidligere at å være sosial gjerne er å ta en øl sammen, skulle gjerne gjort det igjen Morten, men vi er jo spredt over det ganske land så er ikke lett da. Men neste gang det høver seg så tar vi en øl og ser kamp.
Morten T. skrev:Jeg trekker det så langt som at vi gjør en deal på at jeg spanderer neste øl på deg, HVIS du er i Oslo og HVIS du greier å rive deg løs fra "facebook"...Lars skrev:Ser poengene dine Morten, men nå er det nå slik at Richard har opprettet en side for supporterklubben på facebook og jeg ser at 82 personer sålangt har lagt seg til der. Er jo egentlig så enkelt at den enkelte gjør som han vil uten at det skal trekkes så mange sammenligninger til krøsa-maja og kjerringer som lusker bak gardinene.![]()
Og du nevnte tidligere at å være sosial gjerne er å ta en øl sammen, skulle gjerne gjort det igjen Morten, men vi er jo spredt over det ganske land så er ikke lett da. Men neste gang det høver seg så tar vi en øl og ser kamp.Okei?
Og du, ikke kødd med Krøsa-Maja. Da kan du risikere at halve Norge og Småland får høre om tyfusen din...
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest