Carsten skrev:Nu er det ikke for at der skal gå ALT FOR MEGET diskussion i det, men kort, jeg mener hvad jeg siger om spillere over 190, selvfølglig kan de et eller andet, det er bare ikke min stil det jeg vil se er, Messi, Xavi , Inesta, Fabregas spillere som dem og den spillestil der er forbundet med deres typer. Det er selvfølgelig helt klar et spørgsmål om hvad man kan li', men jeg mener at den type for fodbold bør alle trænere stræbe efter for det er sgu da den optimale form for bold. Derfor bliver jeg også skuffet når Stoke vælger at inverstere i en spiller som Crouch for det indikere at Pulis ikke har tænkt sig at udvikle og ændre spillestilen til det bedre. Ja jeg er en skrap kritikker (spørg bare dem på den danske side) men fordi man holder eller elsker noget er det jo ikke betingelseløst..... med undtagelse af konen og min 10 månder gamle søn
, men ta' ikke fejl jeg er Stoke langt ind i hjertet, jeg ønsker blot at vi prøver at udviklet vores spil.
God weekend til jer alle
Carsten
Barcelona er på en annen planet. Det ville tatt 10 år å komme dit de er nå. Til og med midtstoppere som Puyol og Pique ville ha dribla skjorta av hvem som helst i PL, og midtstoppere pleier vanligvis å være av den enkle sorten.
Det går selvfølgelig an å forsøke å kopiere. Hvis man har et 10-20 års perspektiv på ting. Hvis man har dårligere tid og vil ha resultater, så bør man heller forsøke å være smart. Så langt har, med enkelte unntak, Pulis & co. vært det.
Forresten, neste uke: Danmark-Norge 0-2. Ene målet på et laaaaangt innkast som Moa roter i mål. Det andre målet etter vådeskudd fra Wæhler fra 30 meter som detter ned på hodet til Huseklepp før Daniel Braaten dytter ballen i mål med hoftefeste.