Deadline-day på stoke.no

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Deadline-day på stoke.no

Innlegg Morten T. » 01 Sep 2011, 20:48

Carsten skrev:Nu er det ikke for at der skal gå ALT FOR MEGET diskussion i det, men kort, jeg mener hvad jeg siger om spillere over 190, selvfølglig kan de et eller andet, det er bare ikke min stil det jeg vil se er, Messi, Xavi , Inesta, Fabregas spillere som dem og den spillestil der er forbundet med deres typer. Det er selvfølgelig helt klar et spørgsmål om hvad man kan li', men jeg mener at den type for fodbold bør alle trænere stræbe efter for det er sgu da den optimale form for bold. Derfor bliver jeg også skuffet når Stoke vælger at inverstere i en spiller som Crouch for det indikere at Pulis ikke har tænkt sig at udvikle og ændre spillestilen til det bedre. Ja jeg er en skrap kritikker (spørg bare dem på den danske side ;) ) men fordi man holder eller elsker noget er det jo ikke betingelseløst..... med undtagelse af konen og min 10 månder gamle søn :) , men ta' ikke fejl jeg er Stoke langt ind i hjertet, jeg ønsker blot at vi prøver at udviklet vores spil.

God weekend til jer alle

Carsten

Barcelona er på en annen planet. Det ville tatt 10 år å komme dit de er nå. Til og med midtstoppere som Puyol og Pique ville ha dribla skjorta av hvem som helst i PL, og midtstoppere pleier vanligvis å være av den enkle sorten.

Det går selvfølgelig an å forsøke å kopiere. Hvis man har et 10-20 års perspektiv på ting. Hvis man har dårligere tid og vil ha resultater, så bør man heller forsøke å være smart. Så langt har, med enkelte unntak, Pulis & co. vært det.

Forresten, neste uke: Danmark-Norge 0-2. Ene målet på et laaaaangt innkast som Moa roter i mål. Det andre målet etter vådeskudd fra Wæhler fra 30 meter som detter ned på hodet til Huseklepp før Daniel Braaten dytter ballen i mål med hoftefeste. :twisted:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 02 Sep 2011, 01:10

Håper 0-2 i Parken går inn Morten - jeg skal nemlig på kampen! Tilfeldig at det er to Skeid gutter som putter? :D
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Carsten » 02 Sep 2011, 07:51

Svein Nilsen skrev:Håper 0-2 i Parken går inn Morten - jeg skal nemlig på kampen! Tilfeldig at det er to Skeid gutter som putter? :D

Beklager gutter men i taber 1-0 ;) . God tur til Danmark

Carsten
Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det
Bill Shankly
Carsten
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 02 Sep 2011, 08:52

Svein Nilsen skrev:Håper 0-2 i Parken går inn Morten - jeg skal nemlig på kampen! Tilfeldig at det er to Skeid gutter som putter? :D
God tur ,Svein! Vil du låne med Skeid-skjerfet mitt nedover? ;)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 02 Sep 2011, 18:15

Morten, forstår du er Skeid supporter. Dersom (blir jo VELDIG hypotetisk dette da) Stoke og Skeid møtes på Skeid stadion i en avgjørende kvalifiseringskamp til championleage - hvem ville du heiet på?
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 02 Sep 2011, 18:32

Bjørn, det må jo være tidenes mest hypotetiske spørsmål!! 8-)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 02 Sep 2011, 19:03

Svein Nilsen skrev:Bjørn, det må jo være tidenes mest hypotetiske spørsmål!! 8-)

Drog den litt langt ja, men man skal aldri si aldri... :D
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 02 Sep 2011, 19:55

bjørn123 skrev:Morten, forstår du er Skeid supporter. Dersom (blir jo VELDIG hypotetisk dette da) Stoke og Skeid møtes på Skeid stadion i en avgjørende kvalifiseringskamp til championleage - hvem ville du heiet på?

:lol:

Vel, det kommer neppe til å skje. I hvertfall ikke hvis Skeid fortsetter å gi bort like mye talent som de har gjort de siste 20 åra.
Hvis jeg MÅTTE velge så hadde jeg valgt Skeid. Enkelt og greit fordi det er mitt lokale lag fra området i Oslo hvor jeg er født og oppvokst( jeg har til og med spilt og dømt for klubben ). Jeg har lest mye på diverse forum om hvordan Stokes supportere i England tenker rundt tilsvarende emner og de er veldig stolte av å holde med sitt lokale lag. Det er jeg også, selv om det stort sett har gått dårlig i min levetid og man må tilbake til svart/hvitt-fotografier for å finne glansdagene. Det har blitt noen reiser til odde plasser som f.eks. Kjellmyra, Råde, Aurskog og Ørje oppgjennom åra, men det har faktisk også sin sjarm, utrolig nok. :P

Dessuten hadde Skeid trengt penga fra CL mer... ;)

Hvilket lag i Noreg holder du med bjørn123, og hva hadde du valgt i en tilsvarende situasjon?
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 02 Sep 2011, 20:58

Morten T. skrev:
bjørn123 skrev:Morten, forstår du er Skeid supporter. Dersom (blir jo VELDIG hypotetisk dette da) Stoke og Skeid møtes på Skeid stadion i en avgjørende kvalifiseringskamp til championleage - hvem ville du heiet på?

:lol:

Vel, det kommer neppe til å skje. I hvertfall ikke hvis Skeid fortsetter å gi bort like mye talent som de har gjort de siste 20 åra.
Hvis jeg MÅTTE velge så hadde jeg valgt Skeid. Enkelt og greit fordi det er mitt lokale lag fra området i Oslo hvor jeg er født og oppvokst( jeg har til og med spilt og dømt for klubben ). Jeg har lest mye på diverse forum om hvordan Stokes supportere i England tenker rundt tilsvarende emner og de er veldig stolte av å holde med sitt lokale lag. Det er jeg også, selv om det stort sett har gått dårlig i min levetid og man må tilbake til svart/hvitt-fotografier for å finne glansdagene. Det har blitt noen reiser til odde plasser som f.eks. Kjellmyra, Råde, Aurskog og Ørje oppgjennom åra, men det har faktisk også sin sjarm, utrolig nok. :P

Dessuten hadde Skeid trengt penga fra CL mer... ;)

Hvilket lag i Noreg holder du med bjørn123, og hva hadde du valgt i en tilsvarende situasjon?

Ser den Morten. Jeg er fra Haugalandet og er FK Haugesund supporter. Har spilt for Djerv 1919 og Haugar som for 15 år siden slo seg sammen til FKH.
Men siden FKH er så pass fesk klubb og at jeg har holdt med Stoke siden jeg var 4 år må jeg si Stoke- helt klart :)
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 02 Sep 2011, 21:02

Jeg vet vi er langt utafor tema nå, bjørn123, men Haugesund må vel, hvis man ser på befolkningsantallet, være den byen i Norge som har hatt flest lag på toppnivå pr. person? Haugar, Djerv 1919, Vard og FKH( som riktignok er en samlingsklubb, men dog ). Jeg er, og har vært, imponert over det de har skapt der. :)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest