Deadline-day på stoke.no

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Deadline-day på stoke.no

Innlegg Svein Nilsen » 30 Aug 2011, 21:37

Et drøyt døgn igjen og ingen ting skjer! For tre uker siden skulle vi ha 5-6 nye spillere i følge TP. Så en uke senere var det 4-5 nye, sist uke 3-4 og nå er vi vel snart nede i 0-1.............! Vi har PL's tynneste stall, med kun 8-10 spillere som holder PL nivå. Får vi ikke inn 3-4 spillere som STYRKER startelveren innen i morra kveld tror jeg dessverre det er morna til PL i mai 2012! Det virker kanskje negativt, men med skader og suspensjoner vil det går på stumpene seinhøstes før "vinduet" åpner igjen på nyåret - da kan det være for sent. Det er i dag over 3 måneder siden sist sesong ble avsluttet, og allerede da viste vi at våre 3 langtidsskadede ikke var klare før langt ut på høsten. Vi har de siste 4 månedene hatt en -1- spiss ser vi bort fra Walters. Og han vi har er litt på men ofte av... Jeg mener det er tjenesteforsømmelse av TP & co når de enda ikke har fått tak i noen offensive spillere. Sesongen startet 6. juli!!!!!
Ok, sesongen har startet bedre enn forventet, litt tilfeldig og litt flaks - men det sier også litt om hvor langt vi har kommet når vi klager og syter når vi er klare for Europaligaen og er på øverste del av PL tabellen! Men, vi blir kravstore - vi vet også at det finnes penger i klubben - og det finnes mange gode spillere der ute!

Vi trenger MINIMUM; 1 back, 2 midtbanespillere hvorav minst en kan behandle en fotball, 1 kantspiller som kan kle begge sider og 1 spiss som er "a proven goalscorer".

Mest irriterende; alle timene jeg har brukt siden mai på å følge silly season.....................håper i allefall avslutningen blir bra!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 30 Aug 2011, 22:21

rubensnielsen skrev:Jeg har fem dager i året hvor jeg kan ta fri når jeg vil. Deadline-day i august og januar er mine dager. Elsker deadline-day, og elsker å holde folk oppdatert :).

Ble litt feil formulert da jeg skrev KUN for å holde dere oppdatert. Så det ikke før nå :)

Flott at du holder oss oppdatert :D Kommer nok til å følge deg utover kvelden i morgen, bare fotballtreningen er unnagjort først 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg rubensnielsen » 30 Aug 2011, 22:24

Det setter jeg pris på, Torstein! Slike kommentarer kommer til å hjelpe i morgen, for det vil bli en lang dag. Blir sittende fra 08.00/09.00 til 01.00 :)
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie

Innlegg Kjell Ola » 30 Aug 2011, 22:54

Eg må dessverre(?) går til sengs nå for å koma meg på arbeid i morgon. Det skal bli veldig spennande å sjå kva for nytt det kan vera her. Må vedgå at eg kjem til å vera veldig jamnleg innom og fylgje med, sjølv om det er "siste dag før mnd.oppgjer" for oss rekneskapsfolk i mogon. "Av verdens mest uviktige ting, er fotball det viktigste", sa "gamlepaven" Johannes Paul II.

Og eg set overmåte pris at så mange har halde oss oppdatert på rykte dei siste vekene - og at nokon også vil nytte siste døgeret til å halde oss oppdatert.
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 30 Aug 2011, 23:04

Nå er det snart natta for meg. Følger jo, og skriver om, rykter, marked og Stoke hele året rundt, men deadline-dagene er noe spesielt. Gjelder å samle krefter til morgendagens nedtur/opptur. :P
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg rubensnielsen » 30 Aug 2011, 23:14

Vi snakkes i morgen, Morten! Trenger din hjelp da! TP vil pine meg! :lol:
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 31 Aug 2011, 08:38

Svein Nilsen skrev:Et drøyt døgn igjen og ingen ting skjer! For tre uker siden skulle vi ha 5-6 nye spillere i følge TP. Så en uke senere var det 4-5 nye, sist uke 3-4 og nå er vi vel snart nede i 0-1.............! Vi har PL's tynneste stall, med kun 8-10 spillere som holder PL nivå. Får vi ikke inn 3-4 spillere som STYRKER startelveren innen i morra kveld tror jeg dessverre det er morna til PL i mai 2012! Det virker kanskje negativt, men med skader og suspensjoner vil det går på stumpene seinhøstes før "vinduet" åpner igjen på nyåret - da kan det være for sent. Det er i dag over 3 måneder siden sist sesong ble avsluttet, og allerede da viste vi at våre 3 langtidsskadede ikke var klare før langt ut på høsten. Vi har de siste 4 månedene hatt en -1- spiss ser vi bort fra Walters. Og han vi har er litt på men ofte av... Jeg mener det er tjenesteforsømmelse av TP & co når de enda ikke har fått tak i noen offensive spillere. Sesongen startet 6. juli!!!!!
Ok, sesongen har startet bedre enn forventet, litt tilfeldig og litt flaks - men det sier også litt om hvor langt vi har kommet når vi klager og syter når vi er klare for Europaligaen og er på øverste del av PL tabellen! Men, vi blir kravstore - vi vet også at det finnes penger i klubben - og det finnes mange gode spillere der ute!

Vi trenger MINIMUM; 1 back, 2 midtbanespillere hvorav minst en kan behandle en fotball, 1 kantspiller som kan kle begge sider og 1 spiss som er "a proven goalscorer".

Mest irriterende; alle timene jeg har brukt siden mai på å følge silly season.....................håper i allefall avslutningen blir bra!

Vil bare minne om at Stoke var 7 poeng fra nedrykk i 10/11. Skal ikke mange opptredener fra Pugh og Soares til, før vi ligger og kaver i bånn.

Kom igjen Pulis! Hent inn noen gutter som liker å ha like mye intimitet med fotballen som med damer. :D
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 31 Aug 2011, 13:23

Disse 'medical'ene som spillerne må gjennom (eller MÅ de ?), vil jo være noe ødeleggende i og med at mange spillere er på landslagsoppdrag denne uka. Regner ikke med at Niklas B sender faren til det også !!
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg rubensnielsen » 31 Aug 2011, 13:26

Nicklas Bendtner tar ett fly senere idag, om partene kommer til enighet.
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie

Innlegg Carsten » 31 Aug 2011, 14:27

HVA' snakker du om ????? Fodbold er ikke et spørgsmål om liv eller død.......Det er MEGET VIGTIGERE ! ;)

Morten T. skrev:
rubensnielsen skrev:Da har jeg tatt meg fri fra jobben i morgen, KUN for å holde dere oppdatert.
Det var vel litt drastisk, Ruben?

Hva om det blir fullstendig tørke i morgen? Dette er jo, tross alt, bare en hobby og en side som leses jevnlig av maksimalt 50-100 pers....

Misforstå meg rett, positivt at du gjør det, men jobb/studier er i bunn og grunn viktigst.
Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det
Bill Shankly
Carsten
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest