Et drøyt døgn igjen og ingen ting skjer! For tre uker siden skulle vi ha 5-6 nye spillere i følge TP. Så en uke senere var det 4-5 nye, sist uke 3-4 og nå er vi vel snart nede i 0-1.............! Vi har PL's tynneste stall, med kun 8-10 spillere som holder PL nivå. Får vi ikke inn 3-4 spillere som STYRKER startelveren innen i morra kveld tror jeg dessverre det er morna til PL i mai 2012! Det virker kanskje negativt, men med skader og suspensjoner vil det går på stumpene seinhøstes før "vinduet" åpner igjen på nyåret - da kan det være for sent. Det er i dag over 3 måneder siden sist sesong ble avsluttet, og allerede da viste vi at våre 3 langtidsskadede ikke var klare før langt ut på høsten. Vi har de siste 4 månedene hatt en -1- spiss ser vi bort fra Walters. Og han vi har er litt på men ofte av... Jeg mener det er tjenesteforsømmelse av TP & co når de enda ikke har fått tak i noen offensive spillere. Sesongen startet 6. juli!!!!!
Ok, sesongen har startet bedre enn forventet, litt tilfeldig og litt flaks - men det sier også litt om hvor langt vi har kommet når vi klager og syter når vi er klare for Europaligaen og er på øverste del av PL tabellen! Men, vi blir kravstore - vi vet også at det finnes penger i klubben - og det finnes mange gode spillere der ute!
Vi trenger MINIMUM; 1 back, 2 midtbanespillere hvorav minst en kan behandle en fotball, 1 kantspiller som kan kle begge sider og 1 spiss som er "a proven goalscorer".
Mest irriterende; alle timene jeg har brukt siden mai på å følge silly season.....................håper i allefall avslutningen blir bra!