Håper virkelig at vi får napp her. Han passer utmerket i spillestilen våres og er på et høyere nivå enn de vi har på midten. Hentet et sitat fra ett engelsk forum... 'Pulis is assembling an Army up at Stoke' .Og det stemmer jo godt hvis Palacios signer. Får vi i tillegg en enda mer kreativ spiller på midten, ja da begynner det virkelig å ligne noe.
Papirabeidet som gjenstår er arbeidstillatelse siden han er fra Honduras, så da betyr det vel at alle andre avtaler/ papirer er signert og i orden? Knallforbedring av midtbanen vår dette! Få inn en spiss før helga, så er jeg fornøyd foreløpig.
Veldig positivt at det endelig ser ut til å bli fast fisk for Pulis. Håper og tror at Palacios vil bli en solid forsterkning på en ellers tynn midtbane, men må innrømme at jeg aldri har blitt så veldig imponert av det han har vist når jeg har fått sett han i Tottenhamdrakta. Han har nok sin styrke på den defensive delen, så jeg håper fremdeles på at vi kan få inn noen som vil styrke den offensive lagdelen også