Wilson Palacios

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Wilson Palacios

Innlegg gunny » 16 Jan 2011, 10:26

Tottenhams midtbanespiller - er han svaret på vår sentrale midtbane??
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Tr ... 74251.html
gunny
Ivrig Stokie

Re: Wilson Palacios

Innlegg rubensnielsen » 02 Aug 2011, 13:31

Stoke ønsker å by på Tottenhams Wilson Palacios. Kan være en god overgang.
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 03 Aug 2011, 00:12

http://www.mirrorfootball.co.uk/transfe ... um=twitter

Stoke klar til å by £16. mill for Croach og Palacios. Ville vært kanon å få duoen til Stoke, men jeg tviler sterkt på at handelen går igjennom - hvertfall til den prisen.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg gunny » 03 Aug 2011, 08:09

I The Sun nevnes kjøpesummen for Palacios til £10 mill
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sp ... s-bid.html

Dersom lønna som nevnes er korrekt og han skal ned £20.000 i ukelønn, så kan det se mørkt ut med overgangen. Men der er vel avtaler der gamleklubben betaler mellomlegget, så vi får håpe Harry gir TP en håndsrekning her mellom gamle kjente.
gunny
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 05 Aug 2011, 23:40

Har sett relativt mange løse rykter de siste dagene om at Palacios blir neste mann inn.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 06 Aug 2011, 01:17

Samme her, mye peker på at overgangen blir bekreftet på mandag. Men jeg har fremdeles ikke skyhøye forventninger.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 06 Aug 2011, 20:31

Jeg er ikke spesielt fan av Silly Season og alle løse rykter (95% av de er bare oppspinn)........men det virker faktisk som om Palacios skal være så godt som klar for oss! Vi får se på mandag, men en ny midtbanespiller er jo helt konge!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 07 Aug 2011, 02:26

Jeg digger silly season. Mye rør og tull, selvfølgelig( alle vet vel det pr.nå? ), men det er bare å ta det for hva det er. Og hva det er, er i mange tilfelle: "broren til naboen som kjenner en gammel kollega som hadde sex med vaskedama på Britannia for 10 år siden og som har fortalt at en bil med sota vindusglass nettopp forsvant fra parkeringsplassen med en hvit mann med hettegenser og finlandshette. Fra det jeg ble fortalt ligna han veldig på Frank Lampard og blablabla..."

Men av og til er det jo også "ingen røyk uten ild"...

Det er også en side av fotballen: Forventninger, følelser som løper løpsk, subjektive oppfatninger og saftig sladder. Og det er helt okei.

PS! Noen som vet om denne Palacios kan slå pasninger som åpner opp motstanderens forsvar, eller er han en type spiller som skal trampe rundt og ødelegge alt som måtte finnes av kreativitet på en fotballbane?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 07 Aug 2011, 03:46

Morten T. skrev:Jeg digger silly season. Mye rør og tull, selvfølgelig( alle vet vel det pr.nå? ), men det er bare å ta det for hva det er. Og hva det er, er i mange tilfelle: "broren til naboen som kjenner en gammel kollega som hadde sex med vaskedama på Britannia for 10 år siden og som har fortalt at en bil med sota vindusglass nettopp forsvant fra parkeringsplassen med en hvit mann med hettegenser og finlandshette. Fra det jeg ble fortalt ligna han veldig på Frank Lampard og blablabla..."

I tillegg blir VEEEEEELDIG mange stjerner sett på bensinstasjonene i nærheten av Britannia :D
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 07 Aug 2011, 08:07

Jojo, forsåvidt mye artig med Silly Season, men det blir LITT for mye tull og rør. Litt slitsomt å forholde seg til alle rykter som svirrer rundt hele tiden. Nå er "offisielt" over 60 spillere koblet til Stoke City og fangsten så langt er .........en - 1 - spiller! DA blir det litt voldsomt. Kjenner litt lite til Palacios, men ALLE som kaller seg og/eller er midtbanespillere har bedre pasningsfot enn Kvithode........!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest