Hvilket lag håper du vi stiller med første seriekamp sesonge

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Hvilket lag håper du vi stiller med første seriekamp sesonge

Innlegg jørgen » 29 Mai 2011, 18:24

Tony Pulis er god til å utsette signeringene sine til siste dag av overgangsvinduet, men sett at alle de nye spillerne våre er i boks før første seriekamp.

Mitt ønske, basert på hvilke spillere vi har blitt linket til den siste tiden er hittil:

Obinna/Demba Ba - Jones
Ethers - Charlie Adam - Vaughan - Pennant
X - Huth - Shawcross - X
Begovic
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Re: Hvilket lag håper du vi stiller med første seriekamp ses

Innlegg rubensnielsen » 29 Mai 2011, 22:17

Hvordan kan du få Charlie Adam inn på Stoke-laget? Han er ønsket av Liverpool, Tottenham og Manchester United. Han velger neppe oss da.
FA-CUP FINALE 2011!!
rubensnielsen
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 29 Mai 2011, 23:00

Siterer meg selv "mitt ønske, basert på hvilke spillere vi har blitt linket til den siste tiden".

Vi har blitt linket til Charlie Adam så derfor tar jeg han med. Men det finnes spillere der ute som presterer best for lag hvor de er den ubestridte stjernen (eks: Van der Vaart i Hamburg, men dro til Real og floppet, dro så til Tottenham og storspiller), og det kan hende Adam tenker slik. Vi er en mye større klubb enn Blackpool og med han i laget kan vi kjempe om Europa-spill, noe også Tottenham og Liverpool gjør.
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg knut s » 29 Mai 2011, 23:12

jørgen skrev:Siterer meg selv "mitt ønske, basert på hvilke spillere vi har blitt linket til den siste tiden".

Vi har blitt linket til Charlie Adam så derfor tar jeg han med. Men det finnes spillere der ute som presterer best for lag hvor de er den ubestridte stjernen (eks: Van der Vaart i Hamburg, men dro til Real og floppet, dro så til Tottenham og storspiller), og det kan hende Adam tenker slik. Vi er en mye større klubb enn Blackpool og med han i laget kan vi kjempe om Europa-spill, noe også Tottenham og Liverpool gjør.

-kan ikke forvente ar Adams tenker sånn-penger og status teller nok mest :D - men det er lov å drømme....
knut s
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 29 Mai 2011, 23:40

Jeg håper vi får inn Adam og Vaughan også. Det ville gitt oss en helt ny dimensjon.
Uansett er det viktigste å få inn folk med kreativitet og ballfølelse sentralt på midten, men det virker ikke som Pulis er enig. Jeg vil også ha ut Jones( men det skjer ikke ) og heller satse på å gi tillit til en revitalisert Fuller som har brukt sommeren godt og to nye klassespisser. Men Pulis er neppe enig der heller...
Backer er et annet ømt punkt. Vi må ha inn folk som kan fungere offensivt der. En slags John Arne Riise eller Zambrotta-type. Er ikke sikker på om TP prioriterer det heller. ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg pål - lillehammer » 30 Mai 2011, 12:58

Jeg kunne tenke meg Scott Parker framfor Charlie Adam men det er sansynligvis helt i drømmeland det også. Er litt bekymret over om spillere som Carlton Cole, Scott Parker, Mathew Upson og Charlie Adam vil til Stoke både pga penger, prestisje og spillestil men det er jo lov å drømme. Håper bare ikke det betyr at vi må ut å panikkjøpe spillere helt på slutten som kanskje ikke er riktig gode nok.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 31 Mai 2011, 07:55

Når det gjelder Charlie Adam har jo han spilt for knapper og glansbilder i Blackpool. Han burde i realiteten være fornøyd uansett hvilket lag han signerer for. Men om Liverpool eller en annen "stor"klubb betaler det dobbelte (og gjerne mer) enn det Stoke gjør, vet vi jo hva han vil gjøre. Fins det noen som kan overbevise mannen med to fornavn om at (evt) spill i Europaligaen og mer eller mindre fast plass på laget- kan lokke mer enn en usikker tilværelse i en toppklubb ?
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 31 Mai 2011, 15:27

JonC skrev:Fins det noen som kan overbevise mannen med to fornavn om at (evt) spill i Europaligaen og mer eller mindre fast plass på laget- kan lokke mer enn en usikker tilværelse i en toppklubb ?

Jeg hadde klart det!
jørgen
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Rikitikitak og 1 gjest