gamst til stoke?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: gamst til stoke?

Innlegg Morten T. » 19 Mai 2011, 08:41

bejori skrev:Eller kanskje lillebror Riise og Steffen Iversen, og mamma Riise en plass i Stokes styre, hehe bare kødda

Men storebror er ikke så halvgæærn og har blitt bedre i Italia. Han er relativt svak defensivt, men god offensivt og totalt sett bedre enn ALLE backene på dagens Stoke-lag.

MEN...

Poenget mitt er at, hvor vanskelig det enn måtte være å tenke slik, nasjonalitet er underordna når det gjelder å styrke KLUBBEN Stoke! Det finnes selvfølgelig bøttevis med spillere som er mye, mye bedre enn Gamst og andre gutter med norsk pass, men det virker som om det er vanskelig for en del å legge nasjonalfølelsen til side noen ganger.

Hva med å lete etter folk på opptur i de fire store ligaene( England, Spania, Italia, Tyskland ) eller de rett under( Frankrike, Russland, Nederland, Portugal, Tyrkia )? Evt. i Afrika og Sør-Amerika?

Hvorfor akkurat Gamst fra Finnmark? Bort med skylappene, folkens! Det er faktisk en (fotball)verden utafor det VG skriver om daglig, også.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: gamst til stoke?

Innlegg -Tottal- » 20 Mai 2011, 19:08

Storebror Riise er nok mye bedre enn f.eks vår egen Wilko. Hadde vært et intressant kjøp. Liker hans offensive tankegang og evner, og foretrekker f.eks Riise fremfor Carew hvis vi først skal vurdere norske spillere. Hvis derimot LILLEBROR RIISE får plass i startellever til Stoke, da ser jeg heller at Collins får allverdens klippekort når det gjelder spillletid. Og det sier ikke så rent lite......Den mannen skal IKKE til Stoke.

....og Gamst hever vel ikke akkurat kvaliteten i dagens Stoke lag ? Han har en god pasnings og dødball fot. Men der har vi bl.a Pennant og Ethers, som jeg mye heller ønsker skal få utvikle seg på laget.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest