Pulis sin treårsplan...

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Pulis sin treårsplan...

Innlegg Morten T. » 15 Mai 2011, 15:24

..har nå kommet til sin ende og må sies å ha blitt gjennomført med bravur. Spørsmålet nå må bli hva som skal komme? Jeg har sett noen rykter det siste halve året på at Pulis skal trekke seg tilbake og at Martin O`Neill skal inn, men om det er noe hold i det gjenstår jo å se.

Jeg er mest spent på innkjøp og salg. Vil han, som han jo selv har snakka om, gå for "store omveltninger i spillerstallen"? Vil de spillerene som handles inn og selges gjøre at Pulis også videreutvikler sin filosofi( jeg tar det for gitt at han ikke radikalt forandrer den )?

Jeg er spent på hva slags planer Pulis har lagt for hva som skal komme og om han selv vil ha en hovedrolle i fremtiden.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Pulis sin treårsplan...

Innlegg bejori » 15 Mai 2011, 17:58

Sitter og ser på Wigan-West Ham, dersom begge disse klubbene går ned er der flere potensielle handleobjekter, spesielt Hugo Rodallega synes jeg imponerer og selvfølgelig Parker på West-Ham, men der vil vel bli mange om beinet, eller satser Pulis fortsatt på 2-meters karer med god fysikk tro.
bejori
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 15 Mai 2011, 18:57

Og N'Zogbia sender WestHam ned med 3-2 scoring. Wigan må fremdeles ha poeng mot Stoke, og helst 3. Stoke vinner, og sender The Latics ned, og skriver kontrakt med N'Z og Rodallega i garderoben etter kampen.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 15 Mai 2011, 19:38

Spennende juni + juni måned på gang.
Parker? Ja takk, men veldig lite realistisk. Vi har en lønnspolitikk som overhode ikke matcher våre "venner" i man c. + et halvt dusin andre klubber. Parker er vel forøvrig linket til Spurs som i såfall styrker en strålende midtbane enda mer.
Nevnte Wigan spillere er virkelige interessante, men også her vil vel konkurransen være vedlig stor.
Et aktuelt spørsmål er vel om klubben bør legge om lønnspolitikken og la lønningene løpe løpsk for å gjøre seg mer delikate (med de følger det kan få). Ikke veldig realistisk under Pulis/Coates?
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 16 Mai 2011, 11:58

Knut Ole skrev:Spennende juni + juni måned på gang.
Parker? Ja takk, men veldig lite realistisk. Vi har en lønnspolitikk som overhode ikke matcher våre "venner" i man c. + et halvt dusin andre klubber. Parker er vel forøvrig linket til Spurs som i såfall styrker en strålende midtbane enda mer.
Nevnte Wigan spillere er virkelige interessante, men også her vil vel konkurransen være vedlig stor.
Et aktuelt spørsmål er vel om klubben bør legge om lønnspolitikken og la lønningene løpe løpsk for å gjøre seg mer delikate (med de følger det kan få). Ikke veldig realistisk under Pulis/Coates?

Enig. Parker kommer nok neppe til Stoke( men det hadde vært gull! ).

Jeg tror heller ikke lønnspolitikk/innkjøpspolitikk blir nevneverdig forandra. Clouet blir å handle smart innafor det handlingsrommet vi har, og det handlingsrommet er faktisk ganske stort hvis vi sammenligner oss med andre PL-klubber og ikke BARE klubber som Man C og Chelsea.
Stoke er en rik klubb nå med solid økonomi. Det er noen klubber i PL som det ikke står like bra til med.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest