FØR FA-CUPFINALEN STOKE - MANCHESTER CITY

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: FØR FA-CUPFINALEN STOKE - MANCHESTER CITY

Innlegg Knut Ole » 14 Mai 2011, 08:57

Takk, det samme her. Ikke råd om å få sove og slappe av i kroppen denne spesielle morgenen. En smule defensive fibre i hodet før jeg valgte å forlate soverommet og grublingen (Etherington ble ikke klar, hvordan skal det gå hvis vi får 0-1 før 10 min., Diao byttes inn før halvspilt kamp.....). NEI, i dag skinner sola på THE MIGTHY POTTERS. Huth er klar og det er bare å håpe at Eth er frisk nok. Vi må spille vårt spill, slik vi lykkes så usannsynlig bra med for 4 uker siden. Fart på ballen i lengderetning, men variert med hyppig bruk av kantene. Disiplinert forsvarsfirer og ikke minst oppofrende førsteforsvarslinje. Alt pakket inn i hard arbeid og tilstrekkelig entusiasme.
LYKKE TIL, alle sammen !!
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Torleif » 14 Mai 2011, 10:18

Er klar til kamp jeg også nå!!! Men jeg er en av de som ikke har tilgang til Viasat, så hvis det er noen her på forumet som klarer å finne en bra stream til kampen så setter jeg stor pris på det.
Kommer til å lete rundt på nettet selv også.
Torleif
Ivrig Stokie

Innlegg Oddvin » 14 Mai 2011, 10:26

Sola skinner paa oss i London, angsfordriverene gaar ned paa hoykant.
Om ein halvtime gaar turen opp til Wembley og mote med likesinnede i rode og hvite penklaer.
Lykke til til alle heime og her i London.
Oddvin
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 14 Mai 2011, 10:29

Tiden inne for rutiner og tvangstrøyer (jfr. Hornsby = "Tribunefeber"). Valg av den rette underbuksa, DEN drakta (ikke den andre), skotøy overlates heller ikke tilfeldigheten etc. - heller ikke hvilken trase du velger for tur med bikkja på formiddagen. Litt ekstra hyggelig mot folk og en hjelpende hånd ovf. naboen. Herregud , det er detaljer som må på plass i tide før kl. 16. Andre som er belastet på samme måte?
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg theKanel » 14 Mai 2011, 11:20

Knut Ole skrev:Tiden inne for rutiner og tvangstrøyer (jfr. Hornsby = "Tribunefeber"). Valg av den rette underbuksa, DEN drakta (ikke den andre), skotøy overlates heller ikke tilfeldigheten etc. - heller ikke hvilken trase du velger for tur med bikkja på formiddagen. Litt ekstra hyggelig mot folk og en hjelpende hånd ovf. naboen. Herregud , det er detaljer som må på plass i tide før kl. 16. Andre som er belastet på samme måte?

Kjenner meg godt igjen her ja!
Trur eg tar alle tre draktene på meg for å væra sikker.
Men da kan jo slå feil ut da og!!!
Har lagt klar til såing av plen utafor huset i dag. Fruen lurte på koffor i all verden eg var så tidlig oppe i dag og i tillegg var ute å jobba...
Timane går seint no!!!
Kan ikkje berre ha da kjekt, må ha da litt gøy og!
theKanel
Ivrig Stokie

Innlegg Stoke - HamKam » 14 Mai 2011, 11:35

Etter en hel natt uten søvn har endelig dagen kommet ! Juleaften, nyttårsaften og 17. mai på en gang. Uansett sluttresultat i dag, så blir dette en merkedag i klubbens historie. Finalespill i den gjeveste cup'n på Wembley !!!! Helt utrolig ... og dette har JEG ventet på siden 1972 mens klubben har ventet i 148 år. Dette kan fort bli det aller største dagen i klubbens historie. Tenk å få være med på noe slikt, - skjønt nyoperert så får jeg verken sett kampen LIVE på Wembley eller på Tordenskiold, men jeg har kjøpt kampen på Viasatondemand for 99,- kr og er allerede i ferd med å forberede rommet for fest ...

Dette blir som kampen mellom David og Goliat, - dette blir arbeiderklassen mot en uendelig oljeriktik riktikdom, - dette blir stjerner mot slitere, - det blir grovspill mot finspill og måtte bare Stoke vinne til slutt. Denne kampen har så uenderlig mange aspekter med seg.

Dette har vært et stort år for Stoke, og mitt foreløpige høydepunkt var å være på Wembley når vi vant semifinalen hele 5-0. I år perser vi mht poeng i serien og plassering på tabellen, vi har en utrolig god målforskjell, vi spiller finale i FA-cup'n og om få dager kommer Pulis (tror jeg) til å bli kåret til årets beste trener i England !

Gratulerer med dagen gutter - Kos dere - Nyt dagen !

Geir
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 14 Mai 2011, 12:06

Ønsker alle Stoke-supportere lykke til idag. Måtte det bli en kamp vi husker lenge, og der The Potters stikker av med trofeet.
:D
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 14 Mai 2011, 12:50

Knut Ole skrev:Tiden inne for rutiner og tvangstrøyer (jfr. Hornsby = "Tribunefeber"). Valg av den rette underbuksa, DEN drakta (ikke den andre), skotøy overlates heller ikke tilfeldigheten etc. - heller ikke hvilken trase du velger for tur med bikkja på formiddagen. Litt ekstra hyggelig mot folk og en hjelpende hånd ovf. naboen. Herregud , det er detaljer som må på plass i tide før kl. 16. Andre som er belastet på samme måte?

haha...nå måtte jeg le. Fint å se at det er flere med litt uskyldige jinx og garantert merkelige vaner før en viktig kamp. Mine Rolling Stones boxers er IKKE mine lykke underwear.....for å værte på den sikre siden, skal de byttes ut med den mest slitne boxer som fremdeles ikke har blitt pælma ut fra skapet...... Den som har revna med tre høl i midten, og som forlengst har mista sin originale farge. Stoke drakta skal knytes rundt livet, og jeg må selvfølgelig finne frem kampsang før turen går ut.......idag er det en noget ukjent mesterverk kallt "Higway To Hell". jajamensann
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 14 Mai 2011, 13:03

Gratulerer med dagen alle Stoke-fans ! Endelig er dagen kommet, dagen mange av oss kanskje hadde trodd at vi aldri skulle få oppleve, men nå er drømmen om Stoke i en FA-cupfinale på Wembley endelig gått i oppfyllelse. Krysser alt for gutta i dag, skulle gjerne ha vært på Wembley, men i likhet med mange andre fikk jeg ikke tak i billett. I stedet er vi en hel gjeng med Stoke-fans, som samles på en av de lokale pubene her på Voss, for å se finalen sammen . Lykke til alle sammen, måtte det beste laget vinne, så får vi håpe at Man.C heller vil komme over skuffelsen etter hvert.......
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 14 Mai 2011, 13:33

Jeg har sjeldent hatt mer nerver for en fotballkamp enn denne. Kanskje da Brann spilte kvalik mot Sandefjord og vant 2-1 på Stadion med Teitur i sjefsstolen. Vi må være ærlig og si at dette kan ende begge veier, men jeg tror på Stoke-seier. Vi har så mye å spille for, og vi har The Boothen boys i ryggen. Carew avgjør kampen på corner i det 86. min.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest