Billetter til finalen

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Billetter til finalen

Innlegg kjartan » 05 Mai 2011, 19:12

torage skrev:Dette er vel dagen de heldige vinnerne av billetter få beskjed om de har blitt trukket ut. Så langt har ikke jeg hørt noe, får håpe noen andre har vært heldigere.... :o Vi er to kompiser som reiser over og vi skal bo på Ibis London Wembley hotel.

Har heller ikke fått mail... Går ut fra at de som eventuelt får en slik melding vil spre det glade budskap på denne siden. Siden ingen har gjort dette så langt velger jeg å tro at det er fordi mailene ikke er sendt ut...? Og at det derfor fremdeles er håp!? :-)
kjartan
Ivrig Stokie

Innlegg Ovis » 05 Mai 2011, 19:18

kjartan skrev:
torage skrev:Dette er vel dagen de heldige vinnerne av billetter få beskjed om de har blitt trukket ut. Så langt har ikke jeg hørt noe, får håpe noen andre har vært heldigere.... :o Vi er to kompiser som reiser over og vi skal bo på Ibis London Wembley hotel.

Har heller ikke fått mail... Går ut fra at de som eventuelt får en slik melding vil spre det glade budskap på denne siden. Siden ingen har gjort dette så langt velger jeg å tro at det er fordi mailene ikke er sendt ut...? Og at det derfor fremdeles er håp!? :-)

Eg støtter meg også til det som du skriver Kjartan om at mailene ikkje er sendt ut enda. Eg klamrer meg til det håpet. ;)
Come on Stoke City
Ovis
Ivrig Stokie

Innlegg kjartan » 05 Mai 2011, 22:06

Har noen (for eks. Knut Ole) hørt noe mer fra klubben vedrørende billetter? HAR mailer blitt sendt ut til de "overseas" som har blitt trukket ut? Ser nå at Stoke er blitt tildelt 2300 flere billetter, og at totalen dermed er oppe i 27400. Når Silver members uten sesongkort + de som er villige til nå å kjøpe sesongkort for neste sesong blir garantert billetter så burde det kanskje være håp for oss som alt HAR sendt søknad også???
kjartan
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 05 Mai 2011, 23:08

Knut Ole er på seminar i Kongsberg og jeg sitter midt oppe i eksamenslesing, men vi har fått snakket med Buxton. 15 nordmenn skal ha blitt trukket ut til å få to billetter hverer. De det gjelder, er jeg usikker på om har fått beskjed, men Knut Ole er hjemme i morgen, fredag, og gir beskjed da :)

Beklager at vi ikke har fått gitt mer informasjon, men vi håper dere smører dere med tålmodighet ;)
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 05 Mai 2011, 23:15

Da har jeg kuttet ut siste dagen av seminaret, og reist hjem for å fikse dette. Vi har da fått noen billetter (egentlig flere enn forventet), men det er maaaange som desverre ikke ble trukket ut.
Alle "vinnere" av billetter er nå tilskrevet per epost. Gratulerer - og god tur!
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg mahoney » 05 Mai 2011, 23:49

Skuffende...!
mahoney
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 05 Mai 2011, 23:52

Onsdag kveld ble billettsalget stengt for sesongkortinnehaverne og de eksklusive medlemmene av Stoke City. Det vil si at de billettene som var igjen til finalen i FA-cupen ble lagt i en tombola for trekning til alle de medlemmene som hadde sendt over sin forespørsel om billett. Nærmere 100 nordmenn hadde sendt inn et skjema i Stoke City og var med i trekningen om de siste billettene. Men det var et nåløye å komme igjennom for å få billetter, men SCSCoN har den gleder å fortelle at 15 nordmenn ble trukket ut som vinnere. Og hver vinner får to billetter hver slik at 30 nordmenn vant en billett til finalen i FA-cupen lørdag 14. mai.

Knut Ole reist hjem en dag tidligere fra seminaret for å ordne opp med billettene. De av dere som har vært så heldige å bli trukket ut har mottatt en e-post fra Knut Ole. Der finner dere all informasjon dere trenger å vite. Hvordan dere betaler, hvor billettene hentes o.l finner dere der. Dere som ikke mottar en e-post ble dessverre ikke trukket ut.

Vi i SCSCoN vil samtidig meddele at vi nå har gjort det vi kan for å skaffe så mange nordmenn som mulig billetter til finalen. Vi visste at dette kom til å bli tøft da Stoke bare mottok 23 000 billetter mot 35000 i semifinalen. Vi vil samtidig oppfordre de av dere som fortsatt vil ta turen over om å fortsette søket etter billetter. Det finnes fortsatt ledige plasser på Wembley, men prisen er også blitt ganske mye høyere og man må sitte på nøytral tribune.

Skulle det være noe dere lurer på, ta kontakt med Knut Ole eller Richard for mer informasjon!
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Ovis » 06 Mai 2011, 09:24

Veldig skuffende :cry:
Sist endret av Ovis den 06 Mai 2011, 11:03, endret 1 gang
Come on Stoke City
Ovis
Ivrig Stokie

Innlegg kjartan » 06 Mai 2011, 10:54

Dersom en av dere heldige 15 som har fått to billetter bare har bruk for den ene..., har jeg en flybillett (fra Bergen) og et hotellrom i bytte. Jeg reiser uansett, men den ekstra flybilletten jeg bestilte kan andre få da det ser ut som om jeg reiser alene.
kjartan
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 06 Mai 2011, 13:23

Så vanvittig deilig da. Jeg var en av de heldige. Dersom det er tilfelle at vi får to billetter hver har jeg en til overs. Denne kan fåes til innkjøpspris. Tusen takk til de ansvarlige!!:D
bjørn123
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest