Billetter til finalen

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Billetter til finalen

Innlegg torage » 27 Apr 2011, 16:07

jørgen skrev:Fikk skaffet billetter til finalen, men det er ikke med Stoke-supporterne! Må sitte med de uten mening :P men men kamp er kamp, og massivt blir det :D

Så flott :) Kan jeg spørre hvordan?
torage
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 27 Apr 2011, 16:15

torage skrev:
jørgen skrev:Fikk skaffet billetter til finalen, men det er ikke med Stoke-supporterne! Må sitte med de uten mening :P men men kamp er kamp, og massivt blir det :D

Det var faren min (som også er Stoke-supporter) som ordnet det via jobben sin. Vet ikke noe mer enn at det er et slags kundeprogram hvor jeg går under "kunde".
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg torage » 27 Apr 2011, 16:20

jørgen skrev:
torage skrev:

Det var faren min (som også er Stoke-supporter) som ordnet det via jobben sin. Vet ikke noe mer enn at det er et slags kundeprogram hvor jeg går under "kunde".

Så flott da. Må spørre da jeg ikke har så mye erfaring og kontakter hvordan en kan skaffe billetter :)
torage
Ivrig Stokie

Innlegg Ovis » 28 Apr 2011, 18:42

Er det iikkje noko nytt å høre fra Stoke ang. Biletter til finalen? Rart at det drøyer så lenge. Bilettene skal jo fordeles ut på mandag har jeg hørt? Har bestilt flybiletter og hotell er fikset, så vi mangler bare kampbilett. Satser på at det ordner seg. Jeg velger å se positivt på dette. Gleder meg som en unge. :D
Come on Stoke City
Ovis
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 29 Apr 2011, 00:07

Ovis skrev:Er det iikkje noko nytt å høre fra Stoke ang. Biletter til finalen? Rart at det drøyer så lenge. Bilettene skal jo fordeles ut på mandag har jeg hørt? Har bestilt flybiletter og hotell er fikset, så vi mangler bare kampbilett. Satser på at det ordner seg. Jeg velger å se positivt på dette. Gleder meg som en unge. :D

Ja, det er bare å beklage at vi ikke har kunnet gå ut med tilbud om et knippe billetter tidligere. Vi gjorde vår første formelle henvendelse til SCFC for 10-11 dager siden. Og har fulgt opp med påminnelser denne uka. I dag har vi endelig fått respons og er i dialog med klubben vår. Men vi syntes ikke opplegget vi nå har fått er helt optimalt så vi følger videre opp i morgen formiddag (fredag) med et siste forespørsel. Så må vi sette strek. Du har helt rett....tiden løper ut.
Mandag legges de første billettene ut og onsdag/torsdag er dagene som er avgjørende for om vi som ikke er sesongkortinnehavere har noen mulighet til billett. Til semi'n fikk så nært som alle medlemmer av SCFC innfridd sine billettønsker og var sikret Wembley billett i tide før flyreisen. Denne gangen er nåløyet så veldig mye smalere, noe vi omtalte allerede 18.april. Vi bebreider selvsagt ikke SCFC som får forespørsel fra alle kanter på et svært begrenset antall billetter.
I løpet av fredagen/kvelden legger vi ut info på web'en om det siste tilbudet vi får fra Stoke City og hvordan medlemmene evt. kan forholde seg til det. Men akk.....senk forventningene
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Oddvin » 29 Apr 2011, 22:55

Har i dag kjøpt billetter til finalen gjennom Due's Sportsreiser. Koster £450,- dette er Wembley club eller VIP billetter. Såkalt nøytral sone, men vi er blitt lovet at det er i det område som Stoke har.
Det er selvfølgelig dyrt, men regner ikkje med at dette vil skje kvart år frammover. Due's kunne skaffe fleire billetter fremdeles.
Har fått tilbud fra andre reisebyrå i Norge, og der har prisen vert fra 5.200,- og oppover.
Om eg må ut med mye meir en eg kunne ønsket, så kommer eg i allefall til å være der når vi løfter pokalen!
Oddvin
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 30 Apr 2011, 16:02

Oddvin skrev:Har i dag kjøpt billetter til finalen gjennom Due's Sportsreiser. Koster £450,- dette er Wembley club eller VIP billetter. Såkalt nøytral sone, men vi er blitt lovet at det er i det område som Stoke har.
Det er selvfølgelig dyrt, men regner ikkje med at dette vil skje kvart år frammover. Due's kunne skaffe fleire billetter fremdeles.
Har fått tilbud fra andre reisebyrå i Norge, og der har prisen vert fra 5.200,- og oppover.
Om eg må ut med mye meir en eg kunne ønsket, så kommer eg i allefall til å være der når vi løfter pokalen!

Tror du har gjort en grei deal!
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 30 Apr 2011, 23:43

SCFC opplyser at de venter minst 10.000 tilskuere til Britannia m/overføring 14.mai og forventer kjempesteming. Vår kontakt i Stoke ønsker selvsagt nordmenn velkommen hvis noen tenker det kan være et alternativ....
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 03 Mai 2011, 21:50

jørgen skrev:
torage skrev:

Hei Jørgen. Har du sjangs til å kontakte meg?
Knut Ole R. (92239567)
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg torage » 05 Mai 2011, 18:34

Dette er vel dagen de heldige vinnerne av billetter få beskjed om de har blitt trukket ut. Så langt har ikke jeg hørt noe, får håpe noen andre har vært heldigere.... :o Vi er to kompiser som reiser over og vi skal bo på Ibis London Wembley hotel.
torage
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest