Stoke - HamKam » 31 Aug 2010, 12:31
Da ser det altså ut til å komme minst 3 nye spillere i dag … og det er lov å håpe på flere ! Mest sannsynlig forsvinner vel Tuncay i løpet av dagen, og da er det sannsynlig at vi får minst en ny signering til helt på tampen. Foreløpig ingen ”drømmesigneringer” etter mitt hode, men når de først har blitt Stoke-spillere, så har de selvfølgelig min hele og fulle støtte.
Er veldig usikker på Gudjohnsen. Han har tidligere i karrieren vist at han holder et høyt nivå, men har fått lite spilletid de siste årene. Det sies at ”gamle menn” trenger mye spilletid for å holde nivået oppe, og det kan ikke akkurat sies å ha vært tilfelle for Gudjohnsen. Det har blitt mye benkesliting for denne fyren. Når Stoke nå skal betale en ukelønn på rundt kr 700.000,- for Gudjohnsen, så antar jeg at Pulis mener at han skal være i første 11-eren. Kanskje det kan bidra til å få ut hans potensiale en gang til !
Gudjohnson i første 11-eren innebærer at det blir hard kamp om hvilke spisser vi skal bruke. Når vi først har kjøpt han så regner jeg med at han spiller fra start i neste kamp, - det samme gjelder nok K Jones. Det betyr nok at Walters blir flyttet ut på høyre kant og at Fuller henvises til benken … eller blir Mr. Stoke solgt helt på tampen av dagen ??? Personlig håper jeg Fuller blir i Stoke, for uten både Fuller og Lawrence så synes jeg klubben i mitt hjerte mister litt av identiteten sin.