FØR FA-CUPFINALEN STOKE - MANCHESTER CITY

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: FØR FA-CUPFINALEN STOKE - MANCHESTER CITY

Innlegg Lars » 20 Apr 2011, 11:11

bjørn123 skrev:Appropos fotballpuber så besøkte jeg broren min i Kr. sand i helgen. Så kampen på Up Town. Arsenal - Liverpool gikk jo samtidig slik at vi ble henvist innderst inn i en avkrok der. Puben var ellers veldig grei med hyggelige folk. Så kampen med to andre galne Stoke fan fra nordnorge. En helt ubeskrivelig opplevelse. Ingen av de to var med i supporterklunbben slik at jeg prøvde å verve dem inn. Tror potensialet til å få adskillig flere medllemmer er der og man bør vel nå smi mens jernet er varmt..?
Når jeg ser kamper ute i Haugesund er det kun jeg som holder med Stoke - derfor blir det ikke så altfor ofte jeg ser dem på pub her... :(

Hehe, du har truffet Øyvind skjønner jeg. :D
Jeg har sett mange kamper på Uptown, spesielt når jeg bodde "like rundt hjørnet", men denne kampen var ikke satt opp på sendeskjemaet så jeg så kampen på nettet. De har nok endret planene sine i siste liten. Synd, for da hadde det nok vært enda en nordlending der. Uptown er en hyggelig plass å se fotball og Stoke er satt opp for visning stort sett hver gang de vises på en eller annen kanal. Ikke at jeg følte meg truet, men da Shawcross var involvert i ett benbrudd mot Arsenal var stemningen ganske amper og da var jeg mutters alene som Stokie. Savnet Øyvind der og da...hehe. Men noen uker senere kom en Arsenal supporter bort til meg og ba om godt vær. Og det er jo ikke så verst gjort.
Lars
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 20 Apr 2011, 12:26

Lars skrev:
bjørn123 skrev:Appropos fotballpuber så besøkte jeg broren min i Kr. sand i helgen. Så kampen på Up Town. Arsenal - Liverpool gikk jo samtidig slik at vi ble henvist innderst inn i en avkrok der. Puben var ellers veldig grei med hyggelige folk. Så kampen med to andre galne Stoke fan fra nordnorge. En helt ubeskrivelig opplevelse. Ingen av de to var med i supporterklunbben slik at jeg prøvde å verve dem inn. Tror potensialet til å få adskillig flere medllemmer er der og man bør vel nå smi mens jernet er varmt..?
Når jeg ser kamper ute i Haugesund er det kun jeg som holder med Stoke - derfor blir det ikke så altfor ofte jeg ser dem på pub her... :(

Hehe, du har truffet Øyvind skjønner jeg. :D
Jeg har sett mange kamper på Uptown, spesielt når jeg bodde "like rundt hjørnet", men denne kampen var ikke satt opp på sendeskjemaet så jeg så kampen på nettet. De har nok endret planene sine i siste liten. Synd, for da hadde det nok vært enda en nordlending der. Uptown er en hyggelig plass å se fotball og Stoke er satt opp for visning stort sett hver gang de vises på en eller annen kanal. Ikke at jeg følte meg truet, men da Shawcross var involvert i ett benbrudd mot Arsenal var stemningen ganske amper og da var jeg mutters alene som Stokie. Savnet Øyvind der og da...hehe. Men noen uker senere kom en Arsenal supporter bort til meg og ba om godt vær. Og det er jo ikke så verst gjort.

Fikk ikke med meg navnene på de to, men mulig det. Under Arsenal Stoke kampen du refererer til hadde (dersom det var han da..) Øyvind vært på Two Dogs i Oslo. Rett etter Shawcross hendelsen hadde han ropt ut " Gult kort for filming!". Da var det noen store barske MC folk i skinnjakker og Arsenal fans so hadde reist seg og reagert. Var visst ikke så høy i hatten da.. ;) :lol:
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg mahoney » 21 Apr 2011, 00:17

Vi er 4 stk nå som reiser over for å få med oss den ultimate FA Cupfinalen. Billetter kan og er selvfølgelig et lite hinder på veien, men med friskt pågangsmot og et lite håp om at vi får tildelt noen, så håper vi på det beste...
Nå var det jo en god gjeng over og så Stoke feie over Bolton. Har dere noen gode hoteller å anbefale ikke så langt fra Wembley? Fikk med meg at Morten anbefalte Ibis, men der var det fullbooket allerede... Noen som har andre gode erfaringer i nærheten? .... Oh yes.. Ser frem til den helgen!!
Sist endret av mahoney den 21 Apr 2011, 09:09, endret 1 gang
mahoney
Ivrig Stokie

Innlegg mahoney » 21 Apr 2011, 00:18

Leste også at noen møttes på Green Man pub før kampen mot Bolton. Var det en grei møteplass? Hvor ligger den i terrenget?
Sist endret av mahoney den 21 Apr 2011, 09:09, endret 1 gang
mahoney
Ivrig Stokie

Innlegg bjørn123 » 21 Apr 2011, 08:22

Jeg reiser med hele familien men får "fri" noen timer før kamp og noen timer etter :P .
Det er samboeren som ordne med hotell og lignede her men vi tenker slik at vi prøver ulike områder av London hver gang vi er der - fin mulighet å bli kjent med ulike deler av byen. Å komme seg fra A til B er jo ingen problem uansett (vanligvis iallefall - mye konstruksjonsarbeider der nå kan jeg tenke medg pga OL..). Ser frem til kampen ja - med eller uten billett. Tror mulighetene for seier mot Man C er større enn derso vi hadde møtt Man U.
bjørn123
Ivrig Stokie

Innlegg kay » 21 Apr 2011, 10:01

Jeg reiser over med min kjære den 13. og blir til den 17. FA-cup finalen er det utvilsomme høydepunktet med turen :-)

Jeg har undersøkt litt med mine kontakter i Stoke-on-Trent, og det antas at de dårligste billettene vil koste ca £1K utenfor stadion. Jeg betaler mer enn gjerne den summen, men det hadde selvfølgelig vært best å sitte på East Side sammen med de andre. La oss håpe at supporterklubben får 50-100 billetter;-)

La oss krysse fingrene for billetter - og seier!
kay
Newbie

Innlegg Morten T. » 21 Apr 2011, 12:19

mahoney skrev:Leste også at noen møttes på Green Man pub før kampen mot Bolton. Var det en grei møteplass? Hvor ligger den i terrenget?

Jeg kom ikke inn der før matchen fordi det var fullt(!), men var der etter matchen og det var skøy. En fin pub med en ganske så stor bakhage. Ca. 5-10 minutter å gå til Wembley.

Forøvrig er dette et bra hotell som ligger i det kule området Hoxton.:
http://www.hoxtonhotels.com/
Du beveger deg uansett kjapt til Wembley med T-bane. Bytt til Bakerloo line og du er der på no time.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 21 Apr 2011, 19:28

Vær forsiktig hvis dere bestiller billetter utenom de "offisielle" stedene.:
http://www.reviewcentre.com/reviews247322.html
http://www.safeconcerts.com/tickets/dir ... ckets-com/
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 25 Apr 2011, 15:58

Uken før finalen spilles det viktige kamper i PL, spesielt for Man City (Stoke kan jo avgjøre det meste allerede i morgen tirs mot Wolves). 7.mai har Man C borte mot Everton, mens Stoke spiller hjemme mot Arsenal søndag 8. I midtuken, nærmere bestemt tirsdag 10.mai, spiller Man City en avgjørende kamp mot Tottenham hjemme. Denne vil kanskje være avgjørende for hvilket lag som spiller CL-fotball neste sesong. Den kan også bli avgjørende for Stoke vedr. spill i Europa neste sesong.
At Man CIty har så tett program fram mot finalen tror jeg er en liten fordel Stoke, uten at det må vektlegges FOR mye.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 25 Apr 2011, 23:08

Mannen som har fått mang en dame fra 16-90 år til å kaste sine truser og BH`er på scenen i årenes løp, nærmere bestemt Tom Jones, er i samtaler med Stoke City F.C. om å gjøre en ny versjon av "Delilah" før FA-cupfinalen:
http://www.dailystar.co.uk/news/view/18 ... two-Citys/

Noel Gallagher skal visstnok gjøre noe for City.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest