Charles N'Zogbia

Løse rykter og diskusjoner om spillere vi vil ha eller ikke vil ha

Charles N'Zogbia

Innlegg Simen » 12 Aug 2010, 23:23

Stoke skal sammen med Birmingham, Sunderland og Marseille være interessert i Charles N'Zogbia

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... quest.html

edit: litt sent ute;)
Simen
Ivrig Stokie

Re: Charles N'Zogbia

Innlegg Knut Ole » 13 Aug 2010, 08:44

Simen skrev :
> Stoke skal sammen med Birmingham, Sunderland og Marseille være interessert
> i Charles N'Zogbia
>
>
> http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... quest.html
>
> edit: litt sent ute;)
Nei nei, ikke seint ute i forhold til TP standard. Men, hvor god er denne karen. Mer ballsikker og spillende enn gutt i dagens stall? Ser prisantydning er relativ stiv.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 14 Des 2010, 17:58

"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 01 Feb 2011, 00:28

Newcastle skal være nær å signe N`Zogbia. Han har også blitt nevnt av og til opp mot Stoke i dag. Nå ser det ut til at han forsvinner nordover.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 19 Mar 2011, 10:42

Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 19 Mar 2011, 11:22

Morten T. skrev:N`Zogbia aktuell til sommeren?:
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... ogbia.html

Håper det!
Skulle Wigan rykke ned antar jeg klubben har behov for å frigjøre kapital og kutte lønnskostnader. Antar Wigan er en klubb som vil slite økonomisk (f.eks. svakt publikumsgrunnlag som også påvirker det kommersielle potensiale) om de dropper ut av PL.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 19 Mar 2011, 18:04

Knut Ole skrev:
Morten T. skrev:N`Zogbia aktuell til sommeren?:
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... ogbia.html

Håper det!
Skulle Wigan rykke ned antar jeg klubben har behov for å frigjøre kapital og kutte lønnskostnader. Antar Wigan er en klubb som vil slite økonomisk (f.eks. svakt publikumsgrunnlag som også påvirker det kommersielle potensiale) om de dropper ut av PL.

Den enes død, den andres brød...
Jeg tror det er en slags ordning som gjør at lag som rykker ned får en pen slump med penger det første året de er nede, men inntektene blir nok uansett mindre, ja. Nå skal det jo sies at Wigan har en utrolig dårlig publikumsoppslutning uansett( rugby-by ), så overgangen blir neppe stor.

Vi får se, men 9 millioner pund er mye penger for en spiller. Han bør være skikkelig god.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 20 Mar 2011, 01:34

Personlig er jeg litt skeptisk til å kjøpe N’Zogbia. Ikke fordi han ikke er en god spiller, for det er han absolutt. En ting er at han nok kan bli dyr. Det kan jeg nok leve med, selv om jeg nok heller ønsker inn to 5m spillere fremfor èn 10m-spiller. Skepsisen skyldes nok mest at jeg har litt problemer med å se hvor TP har tenkt å bruke han. N’Zogbia er vel primært venstre-ving, og der har vi allerede Ether. N’Zogbia kan også spille venstre-back, men skal vi først bruke såpass mange pund på en spiller er det vel mer riktig å bruke det på en sentral midtbanespiller enn en venstre-back, selv om vi trenger å bli styrket også i den posisjonen. Jeg vet at TP er opptatt av å ha en sterk stall. Men å spandere nærmere 10m pund på N’Zogbia for å sette Ethers eller Pennant på benken, synes jeg ville være en gal prioritering. Vi har andre områder som blør mer. Eventuelt må TP ha andre planer for N’Zogbia. Og hva er det eventuelt han kan ha i tankene da ?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Gå til Ryktebørsen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest