Har du nåt tips?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Har du nåt tips?

Innlegg kartinka » 13 Jan 2025, 13:38

Alltså, jag blir galen på att jag aldrig hittar en streamingtjänst som funkar bra för både live-sport och serier. Det är antingen dålig kvalitet, avbrott hela tiden eller så finns inte ens de kanaler jag vill ha. Jag har testat flera olika men inget håller måttet. Har du nåt tips? Vad använder du för att slippa alla de där problemen?
kartinka
Ivrig Stokie

Re: Har du nåt tips?

Innlegg madina » 13 Jan 2025, 15:57

Jag vet exakt hur du känner! Jag hade samma problem tills jag hittade nordic iptv king. Det funkar supersmidigt och har över 20 000 kanaler, inklusive sport och serier i toppkvalitet. Inga avbrott och enkelt att använda på vilken enhet som helst. Jag kollar allt från fotbollsmatcher till nya filmer utan problem. Kolla in nordic iptv king om du vill ha något som faktiskt levererar det de lovar!
madina
Ivrig Stokie

Re: Har du nåt tips?

Innlegg jomlom » 13 Jan 2025, 17:15

Jag brukade bli irriterad över samma saker, så jag började kolla mer på vad andra faktiskt rekommenderade. För mig är det viktigast att det är stabilt, särskilt när jag tittar på direktsända matcher. Jag skulle också tipsa om att se till att de har bra bildkvalitet och ett stort utbud. Det är alltid värt att testa en månad först för att se om det funkar. Ta det som passar dina behov bäst och undvik att binda upp dig för länge.
jomlom
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest