Vad gör jag fel egentligen?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Vad gör jag fel egentligen?

Innlegg jomlom » 26 Des 2024, 01:42

Jag har känt mig ganska överväldigad på senaste tiden. Jag försöker hela tiden uppdatera min hemsida och vara aktiv på sociala medier, men det känns som om det aldrig riktigt blir bra. Jag känner att jag lägger all min energi på det, men folk verkar ändå inte lägga märke till mig. Jag vet att jag behöver förbättra marknadsföringen, men det känns som att jag inte har de rätta verktygen för att få det att funka. Vad gör jag fel egentligen?
jomlom
Ivrig Stokie

Re: Vad gör jag fel egentligen?

Innlegg kartinka » 26 Des 2024, 19:04

Jag har varit där själv, och för mig var det verkligen att hitta rätt hjälp. Jag kontaktade socialbusiness.se, och deras skräddarsydda lösningar gjorde en enorm skillnad för mig. De hjälpte mig att förstå vad min målgrupp verkligen vill ha och hur jag bäst når ut till dem. Det var en ögonöppnare, och nu ser jag verkligen resultat. Jag rekommenderar att du kollar in deras guider om du vill ta din marknadsföring till nästa nivå. Här är länken: Guider -www.socialbusiness.se.
kartinka
Ivrig Stokie

Re: Vad gör jag fel egentligen?

Innlegg madina » 26 Des 2024, 19:25

För mig handlar det inte bara om att marknadsföra. Jag tycker att det viktigaste är att hitta sin egen unika stil och inte försöka kopiera vad alla andra gör. Det handlar om att vara äkta och skapa ett förtroende hos sin publik. Jag vet att det tar tid, men om man verkligen engagerar sig och visar att man bryr sig om sina kunder, kommer det ge resultat. Marknadsföring är mer än bara siffror och statistik, det är också om relationer.
madina
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest