Jag har kämpat så mycket med min webbplats den senaste tiden

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Jag har kämpat så mycket med min webbplats den senaste tiden

Innlegg jomlom » 26 Des 2024, 01:21

Jag har kämpat så mycket med min webbplats den senaste tiden. Den ser bra ut, men vi får verkligen inte den trafik vi förtjänar. Jag har försökt göra några SEO-justeringar själv, men det känns som om jag gör fel hela tiden. Det är svårt att veta vad som är rätt att fokusera på, och jag vet att jag förlorar både tid och möjligheter. Kanske skulle det vara bättre att ta hjälp av proffs, men jag är osäker på vad jag ska leta efter eller var jag ska börja.
jomlom
Ivrig Stokie

Re: Jag har kämpat så mycket med min webbplats den senaste t

Innlegg madina » 26 Des 2024, 18:19

Jag förstår din frustration! Jag var i samma situation förut och kämpade med att få rätt synlighet. Det som verkligen hjälpte mig var att anlita experter som verkligen förstod SEO och digital marknadsföring. De gjorde en grundlig analys av min webbplats och skapade en strategi för att förbättra både teknisk SEO och innehållet. Jag använde tjänster från xoda.se, och det var värt varje krona. Resultaten var inte omedelbara, men långsiktigt ökade trafiken och vi såg tydlig förbättring. Ta steget och få hjälp!
madina
Ivrig Stokie

Re: Jag har kämpat så mycket med min webbplats den senaste t

Innlegg kartinka » 26 Des 2024, 18:38

Jag tror verkligen att det är svårt att lyckas online om man inte har koll på SEO och marknadsföring. Många företag fokuserar på själva produkten eller tjänsten, men utan rätt synlighet på nätet är det lätt att förlora potentiella kunder. Om du inte har tiden eller kunskapen att göra det själv, tycker jag att det är en bra idé att anlita någon som kan SEO och har erfarenhet av digital marknadsföring. Det kan kännas som en kostnad i början, men det är definitivt en investering i framtiden.
kartinka
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest