Hvordan får man tak i billetter til bortekampene?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Hvordan får man tak i billetter til bortekampene?

Innlegg jørgen » 15 Feb 2011, 00:19

?

Trenger man away-card?

På forhånd takk!
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie

Re: Hvordan får man tak i billetter til bortekampene?

Innlegg Foffern » 15 Feb 2011, 00:55

Trenger ikke noe away-card for bortekamper. Du kan bestille på samme måte som hjemmekamper på SCFC Direct, men på bortekamper blir billettene lagt ut for general sale bare fire dager før. Jeg ordnet meg et sånt silver-membership som gir meg åtte dager bestillingsrett i forveien. Nå bor jeg i England og får billettene stort sett to dager senere, men er litt usikker på hvordan det er å bestille til Norge. Tror det skal være mulig, men vet ikke hvor lang tid det vil ta. Noen med erfaring? Skal du uansett innom Britannia først skal det være mulig å plukke dem opp der.
Foffern
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 15 Feb 2011, 01:19

jaha! Skal til London i vinterferien og heldigvis ble arsenal-kampen flyttet til onsdagen :) får prøve meg på scfc direct! Takk!
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 15 Feb 2011, 09:23

Jeg var på Chelsea-kampen i jan 09 på Stamford Bridge. Etter å ha fått tak i billett hos de snille damene på ticet office, avtalte jeg å hente billetten på Ticket Office (TO) på Stamford B. Tok ingen sjanse på å få den sendt til Norge. Billetten kom kampdagen med Stoke delegasjonen sammen med mange andre billetter, noe forsinket husker jeg (25 min før KO), og en konvolutt med mitt navn på ventet hos Chelsea TO. Kanskje det er samme ordning fremdeles og du kan hente billetten på Emirates kampdagen.
Stoke er dog en av de klubbene som ofte kjøper hele kvoten, så lett er det jo ikke. Men kanskje en dag midt i uka er lettere?
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Foffern » 15 Feb 2011, 13:22

jørgen skrev:jaha! Skal til London i vinterferien og heldigvis ble arsenal-kampen flyttet til onsdagen :) får prøve meg på scfc direct! Takk!

Vil opplyse om at alle bortebillettene er utsolgt til Arsenal-kampen, men skulle du være interessert har jeg en ekstra billett :)
Foffern
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 16 Feb 2011, 14:07

Det høres strålende ut! Må bare snakke med pappa først, vet ikke hvor glad han blir hvis jeg drar uten han! Hvor mye koster den?
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg Foffern » 16 Feb 2011, 14:25

jørgen skrev:Det høres strålende ut! Må bare snakke med pappa først, vet ikke hvor glad han blir hvis jeg drar uten han! Hvor mye koster den?

Supert! Den koster £33. Bare ta kontakt på mail: kriztoffer88@gmail.com hvis du finner ut av det :)
Foffern
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 16 Feb 2011, 20:02

Den er grei! Jeg antar du selv skal på kampen, så det hadde kanskje vært hyggelig å stå sammen hvis du ikke har andre planer som kolliderer med dette?
jørgen
Ivrig Stokie

Innlegg Foffern » 16 Feb 2011, 20:38

jørgen skrev:Den er grei! Jeg antar du selv skal på kampen, så det hadde kanskje vært hyggelig å stå sammen hvis du ikke har andre planer som kolliderer med dette?

Ja, jeg og samboeren min skal også på kampen. Desverre så er ikke den ekstra billetten sammen med våre, men tre rader nedenfor.
Foffern
Ivrig Stokie

Innlegg jørgen » 16 Feb 2011, 22:36

Den er grei!
jørgen
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest