Sidibe...

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Sidibe...

Innlegg Morten T. » 10 Feb 2011, 17:28

For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Sidibe...

Innlegg Lilledino » 10 Feb 2011, 17:42

Morten T. skrev:...skadet igjen.:
http://www.stokecity-mad.co.uk/news/tmn ... ndex.shtml

God Bedring!

ja, som person: God Bedring

Som Stoke fan.. uff og uff.. hehe
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Ovis » 10 Feb 2011, 20:21

God bedring ja, men det er absolutt ikke noe stort tap for Stoke, men det er mulig at han Pulis ikkje er enig med meg. Eg vart faktisk litt skremt over kommentarer fra Mr. Pulis da han solgte Tuncay til Wolfsburg. Han mente det var synd at de ikke hadde fått inn erstattere for Tuncay, men så trakk han frem Sidibe som han sa var på vei tilbake etter skade. Blei der og da fryktelig skuffet når Mr Pulis nevner Sidibe som erstatter for Tuncay. Man kan jo ikke dra noen som helst sammenligninger på disse to spillerne. Det er jo heilt gale mathias. Men no er jo Sidibe skadet så godt er no det, så slipper Pulis å gjøre noen dummheter når det gjelder Sidibe.
Come on Stoke City
Ovis
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 10 Feb 2011, 20:30

Ovis skrev:God bedring ja, men det er absolutt ikke noe stort tap for Stoke, men det er mulig at han Pulis ikkje er enig med meg. Eg vart faktisk litt skremt over kommentarer fra Mr. Pulis da han solgte Tuncay til Wolfsburg. Han mente det var synd at de ikke hadde fått inn erstattere for Tuncay, men så trakk han frem Sidibe som han sa var på vei tilbake etter skade. Blei der og da fryktelig skuffet når Mr Pulis nevner Sidibe som erstatter for Tuncay. Man kan jo ikke dra noen som helst sammenligninger på disse to spillerne. Det er jo heilt gale mathias. Men no er jo Sidibe skadet så godt er no det, så slipper Pulis å gjøre noen dummheter når det gjelder Sidibe.

Enig.
Å dra fram Sidibe som en brukbar erstatter for Tuncay krever det vi på latin kaller for keratoconjunctivitis nivalis. Eller en god, gammaldags sveiseblindhet, om du vil.

Helt klart, og definitivt, intet tap for Stoke som lag, men trist for Mamady S., som jo virker å være en særdeles hyggelig fyr.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 14 Feb 2011, 11:43

... er ute resten av denne sesongen etter at han har revet opp akillesen igjen

http://www.stokecityfc.com/page/NewsDet ... 35,00.html
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 27 Sep 2011, 16:22

Sidibe klar igjen etter et langt skademareritt:
http://www.skysports.com/story/0,,11701_7206030,00.html

Jeg synes at Pulis har fått til enormt mye bra i Stoke og er veldig flink, men slikt som dette forstår jeg bare ikke.

Sidibe har ikke vært, er ikke og kommer aldri til å bli god nok for en Premier League-klubb. Hva skal til for at Pulis forstår det?

Vel, vel.....Lykke til Nice Lad Mamady Sidibe!
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Krank Seilas » 27 Sep 2011, 20:39

Sidibe er nødt til å ha et eller annet på TP............
Krank Seilas
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 09 Okt 2011, 12:04

En gammel kjenning som er på nøyaktig samme nivå som Sidibe har funnet seg en ny klubb:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/15214371.stm

Han var Pulis aller første kjøp til Stoke og det forteller meg at ikke absolutt ALT Pulis foretar seg er 100% korrekt og at han ikke må forsvares i ett og alt. :lol:

Sidibe burde ha fått anledning til å spille på samme nivå og ikke i en av verdens beste ligaer.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Foffern » 09 Okt 2011, 13:11

Helt utrolig hvordan den mannen klarer å synke i gradene :P Katastrofesignering av en spiller som ikke gjorde stort i Stoke-drakta, og har vel kanskje alltid vært overvurdert og oppskrytt, eller så bare gidder han ikke.
Når det gjelder Sidibe er vel han nødt å være en koseligere fyr enn Pericard for å varme banken på PL-nivå, og/eller ha noe på Pulis som er verdt klubbens ve og vel :P
Foffern
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest