Før Stoke-Sunderland

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Stoke-Sunderland

Innlegg Morten T. » 03 Feb 2011, 20:16

Allerede nå skal det være klart at Fuller ikke blir med i denne. Er visstnok en begravelse hjemme i Jamaica som er årsaken.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Før Stoke-Sunderland

Innlegg Knut Ole » 03 Feb 2011, 21:04

Det var dårlig nytt :(

Mulig 11'er gitt at Shawcross er klar(?):

BEGO
WILKINSON (Whitehead), HUTH, SHAW, HIGGI
PENNANT, WILSON, WHITEHEAD (Whealan), ETHERINGTON
JONES, CAREW

Wilson har ustabile prestasjoner. Alikevel tror det kan være gunstig "å koste på" å gi han matching og derav forhåpentligvis bli stabilt bedre. Mener han har talent.
Et alt. til Wilko (!!) på back kan være Whitehead. Problemet vil være redusert kraft sentralt.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 03 Feb 2011, 21:26

Knut Ole skrev:Det var dårlig nytt :(

BEGO
JONES, CAREW

Wilson har ustabile prestasjoner. Alikevel tror det kan være gunstig "å koste på" å gi han matching og derav forhåpentligvis bli stabilt bedre. Mener han har talent.
Et alt. til Wilko (!!) på back kan være Whitehead. Problemet vil være redusert kraft sentralt.

Shawcross er 100% klar, og jeg tror faktisk at treffer med din startoppstilling.
At Fuller eventuelt ikke er med er ingen krise, han har ikke vist noen ting de siste månedene..
Uansett så må det en endring til over hele fjøla, fortsetter de som de siste kampene så ryker Stoke på et nytt tap.
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 03 Feb 2011, 21:29

Knut Ole skrev:Det var dårlig nytt :(

BEGO
JONES, CAREW

Jeg faller ned på samme startellever sjøl.
Men hva med å prøve Pugh som back? Han var visstnok god mot Wolves og hvis TP mener alvor om at det er konkurranse om plassene så bør han jo bytte på laget. Om ikke annet for å gi enkelte av gutta et realt tupp bak.
Flyttes Whitehead ut på back( jeg tror også at det kan skje ), så tipper jeg Delap kommer inn. Jeg har uansett en mistanke om at Pulis vil bruke Delap hvis han kjører Jones og Carew sammen på topp for å bombadere motstanderen med dødballer.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Oddvin » 03 Feb 2011, 21:45

Virket som om Higgi sleit med strekk mot L'pool. Enig i at Pugh kan være et alternativ på venstre backen, de andre har fått prøve og feilet. Pugh synst eg klarte seg bra sist han fekk sjangsen.
Oddvin
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 03 Feb 2011, 21:52

Men hva med å prøve Pugh som back? Han var visstnok god mot Wolves og hvis TP mener alvor om at det er konkurranse om plassene så bør han jo bytte på laget. Om ikke annet for å gi enkelte av gutta et realt tupp bak.

Ikke uenig! I følge våre venner på BBC radio Stoke gjorde Pugh sine saker bra mot Wolves og presterte med å levere flere pasninger til lagkamerater! Så definitivt et alternativ det. I så fall opprettholdes midtbanen med gærne Whitehead.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 04 Feb 2011, 00:33

Ser gjerne at Pugh prøver seg som back på lørdag. På tide å prøve nytt mannskap på disse plassene.
Hvis vi IKKE viser mye bedre kvaliteter og vilje til å vinne på lørdag - i forhold til kampene mot Lpool og Fulham -
blir jeg ekstremt skuffa over spillere og Pulis. Dette er kampen vi MÅ snu den dårlige trenden vi har hatt i det siste,
og bevise at vi mener alvor med å henge med i PL.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 04 Feb 2011, 11:29

Jeg tror faktisk vi vinner denne. Fire strake bortekamper og dårlige prestasjoner gjør at Stoke mange ganger reiser seg og viser bust på Britannia. Pointet må bli å holde intensiteten og offensive takter i flere kamper.... Det er det jeg er bekymra for.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest