Good night, folks.
Hadde planlagt å være på kampen til fredag i Stoke,
men det blir Oktoberfest i Munchen i stedet.
Da er jeg garantert bra spell i Augustiner teltet
Knut Ole skrev:I år så tar vi alt (som VIF supportere sang på stillingen 0-4 hjemme mot Viking søndag)
Ironi, ikke minst selvironi er nødvendig for å overleve dette.
Morten T. skrev:Banestorming i Crawley også...
Nei, dette er veldig mørkt. Det spøker kraftig for Jones nå. Smith er veldig, veldig skuffa.
Ja, det er vi vel alle...
essaen skrev:Morten T. skrev:Banestorming i Crawley også...
Nei, dette er veldig mørkt. Det spøker kraftig for Jones nå. Smith er veldig, veldig skuffa.
Merkelige greier...Den så jeg ikke komme ...Men for all del , gi nå Jones litt mer tid..Alt for tidlig å felle noen dom over prosjekt Jones nå...Viktigste fremover blir å vinne kamper,ikke så viktig å prøve å¨spille fotball...Har virkelig tro på Jones,tenk bare på hva han har utrettet som dametrener og i League Two...For ikke snakke om alle spillerne han har plukket for å virkelig skape et lag som utfyller hverandre ...Blir bra dette...Virkeligheten???? Er redd at med denne manageren og med mannskapet han har plukket vil han ikke lykkes før Stoke i League Two...
Morten T. skrev:essaen skrev:Morten T. skrev:Banestorming i Crawley også...
Merkelige greier...Den så jeg ikke komme ...Men for all del , gi nå Jones litt mer tid..Alt for tidlig å felle noen dom over prosjekt Jones nå...Viktigste fremover blir å vinne kamper,ikke så viktig å prøve å¨spille fotball...Har virkelig tro på Jones,tenk bare på hva han har utrettet som dametrener og i League Two...For ikke snakke om alle spillerne han har plukket for å virkelig skape et lag som utfyller hverandre ...Blir bra dette...Virkeligheten???? Er redd at med denne manageren og med mannskapet han har plukket vil han ikke lykkes før Stoke er i League Two...
Lykke til videre.
Morten T. skrev:Takk "anonymous essaen", men jeg tror jeg bare erkjenner her og nå at du er på et helt annet nivå enn meg. Et nivå som, uansett hvor mange forelesninger jeg måtte gå på eller skape selv, aldri vil klare å nå.
Det blir altfor komplekst og vanskelig for meg det du kommer med og nettopp derfor sier jeg også takk og farvel til deg for godt.
Adjø.
essaen skrev:Morten T. skrev:Takk "anonymous essaen", men jeg tror jeg bare erkjenner her og nå at du er på et helt annet nivå enn meg. Et nivå som, uansett hvor mange forelesninger jeg måtte gå på eller skape selv, aldri vil klare å nå.
Det blir altfor komplekst og vanskelig for meg det du kommer med og nettopp derfor sier jeg også takk og farvel til deg for godt.
Adjø.
Hmm... Mente å ha lest at du aldri nedverdiget deg til å kommentere uttalelser fra sånne som meg ...Sov godt ,lille gutt...Be Loyal...
Morten T. skrev:essaen skrev:Morten T. skrev:Takk "anonymous essaen", men jeg tror jeg bare erkjenner her og nå at du er på et helt annet nivå enn meg. Et nivå som, uansett hvor mange forelesninger jeg måtte gå på eller skape selv, aldri vil klare å nå.
Adjø.
Hmm... Mente å ha lest at du aldri nedverdiget deg til å kommentere uttalelser fra sånne som meg ...Sov godt ,lille gutt...Be Loyal...
Før jeg avslutter helt med deg: Da må jeg ha skrevet feil og det er bare å beklage. Det jeg må ha ment var nok at du er på et nivå som jeg aldri kan nå og at jeg derfor ikke har noe svar å komme med. Av og til må man bare strekke armene i været og innse at man kommer til kort i forhold til andre - slik jeg har gjort nå.
Så nok en gang beklager og nok en gang adjø - for godt.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 68 gjester