kjell-etne skrev:Ja så blei det ein `vanlig` lørdag igjen; forhåpning, tru, optimisme, så litt tvil, irritasjon, forbannelse og til slutt realitet-me er ikkje bedre likevel Veldig trasig om Jones gjer som Rowett og tviheld på enlelte individ, uansett prestasjon på banen, det bør få følger å prestere dårlig. Feil meiner og å bytte ut feks Bojan, kan ikkje sjå at han spelte dårlig nok iforhold til feks Clucas og McClean . Virkar som ein merkelig disponering/vurdering, noken som er forhåndsuttatt her?
Så er det visst litt frydefullt her på forumet også å komme med stadige stikk og bemerkningar om andre sine syn og indirekte, lett kamuflert gjere poeng for egen del, for meg er det nå heldigvis om laget lykkast som betyr alt og ikkje om den eller den spelaren lykkast ,trenaren treff bedre med ein taktikk enn eg hadde tru på osv....
Neste kamp kan berre bli bedre, kan ikkje sleppa inn to mål når dei egentlig har berre ein målsjangs samt at me skaper nok til å putte både to og tre. Men når straffer ikkje gir meir uttelling enn avspark blir det vanskelig.....
Per Magne skrev:kjell-etne skrev:Ja så blei det ein `vanlig` lørdag igjen; forhåpning, tru, optimisme, så litt tvil, irritasjon, forbannelse og til slutt realitet-me er ikkje bedre likevel Veldig trasig om Jones gjer som Rowett og tviheld på enlelte individ, uansett prestasjon på banen, det bør få følger å prestere dårlig. Feil meiner og å bytte ut feks Bojan, kan ikkje sjå at han spelte dårlig nok iforhold til feks Clucas og McClean . Virkar som ein merkelig disponering/vurdering, noken som er forhåndsuttatt her?
Så er det visst litt frydefullt her på forumet også å komme med stadige stikk og bemerkningar om andre sine syn og indirekte, lett kamuflert gjere poeng for egen del, for meg er det nå heldigvis om laget lykkast som betyr alt og ikkje om den eller den spelaren lykkast ,trenaren treff bedre med ein taktikk enn eg hadde tru på osv....
Neste kamp kan berre bli bedre, kan ikkje sleppa inn to mål når dei egentlig har berre ein målsjangs samt at me skaper nok til å putte både to og tre. Men når straffer ikkje gir meir uttelling enn avspark blir det vanskelig.....
Kunne ikke vært mer enig. Tror alle her inne kjenner til at det er to "fraksjoner" angående spillestil og type spillere som passer inn i Stoke. Hva om vi heller kunne fokusere på hvordan laget som helhet gjør det, i stedet for å hakke på enkeltindivider. Tror ikke noen av de enkeltspillerne som til stadighet diskuteres vil kunne løse utfordringene i Stoke nå. Er nå min mening da
Torstein Norevik skrev:Det er altfor tidlig å felle noen dom over Jones.
Lilledino skrev:Knut Ole skrev:2-0 drepte denne kampen. Men det var tross alt en del tid igjen å gjøre noe med det. Våre spillere blir frustrerte og mister trua selvom motstander ikke er all verden, må det være lov å si. I en annen kamp har Brentford snudd 0-2 til 4-2 ledelse. Stoke supportere må tilbake til 1974 da vi gjorde noe tilsvarende. Hardt prøvede supportere.
Akkurat det som er problemet, de mister troen på alt.
Selvtillit er nøkkelordet.. Det var det Drillo fikk til : "Nederland, hvem er de ? En gjeng med primadonnaer med voks og hårgel.. Alle slår de ! "
gmel skrev:Lilledino skrev:JonC skrev:Peter Crouch er akkurat der tilbake i spill i PL.
Hihi... Han er en legende...
Og på backen har Burnley en komplett ubrukelig og utskjelt Bardsley....
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester