Litt merkelig å låne ut Pieters og sette Indi på venstrebacken i et system hvor det er meningen at backene skal mye framover.
Pieters er kanskje ikke Guds gave til fotballen, men i sum en bedre back enn Indi.
Morten T. skrev:Litt merkelig å låne ut Pieters og sette Indi på venstrebacken i et system hvor det er meningen at backene skal mye framover.
Pieters er kanskje ikke Guds gave til fotballen, men i sum en bedre back enn Indi.
Morten T. skrev:Litt merkelig å låne ut Pieters og sette Indi på venstrebacken i et system hvor det er meningen at backene skal mye framover.
gmel skrev:Å være Stoke-fan er en kontinuerlig lidelse og ukentlige fornedrelser tar på humøret. Allikevel bestilte jeg en jakke på Stoke City shop. Er det håp?
bjørn123 skrev:Morten T. skrev:Litt merkelig å låne ut Pieters og sette Indi på venstrebacken i et system hvor det er meningen at backene skal mye framover.
Synes Pieters var undervurdert her inne jeg...
gmel skrev:Morten T. skrev:Litt merkelig å låne ut Pieters og sette Indi på venstrebacken i et system hvor det er meningen at backene skal mye framover.
Ja, det er merkelig.
Men det var vel bare han noen ville ha
bjørn123 skrev:Morten T. skrev:Litt merkelig å låne ut Pieters og sette Indi på venstrebacken i et system hvor det er meningen at backene skal mye framover.
Synes Pieters var undervurdert her inne jeg...
Lilledino skrev:gmel skrev:Å være Stoke-fan er en kontinuerlig lidelse og ukentlige fornedrelser tar på humøret. Allikevel bestilte jeg en jakke på Stoke City shop. Er det håp?
Hvilken jakke da, ser etter en selv..
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest