onside skrev:Jeg går for denne lagoppstillingen med de begrensede kunnskapene om dagsform og trening i denne uka jeg besitter.....
...............Butland
Zouma - ShawX - Wimmer - Pieters
......Shaqiri - Allen - Sobhi.......
.............Choupo...........
.........Crouch - Diouf.....
Jeg er ikke så uenig i denne oppstillingen, med ett unntak. Jeg mener at Zouma bør benyttes i midtforsvaret, og ikke på høyre back. Han har vært meget god som stopper, men langt ifra like overbevisende i back-rollen. Kanskje unge Edwards skulle få prøve seg igjen der, så plasserer vi Zouma i midtforsvaret - der han hører hjemme - sammen med skipper Shawcross.
Enig i at Choupo-Moting ikke har vært like frisk i de siste kampene, og heller ikke Fletcher, som har gjort noen stygge feil som har - eller kunne ha - kostet oss. Kanskje på tide at Jese igjen får sjansen fra start ? Greitt nok at han ikke har vært veldig imponerende, men han blir neppe bedre av å bli sittende på benken, og er i utgangspunktet en veldig bra spiller som har potensial til å kunne bli en nøkkelspiller om han får spille mer enn noen minutter her og der.
Afellay kan også være et alternativ til Choupo-Moting.
Kan det være tid for at Berahino får prøve seg i to-spann, i stedet for som enslig spiss ? Men da må Crouch eller Diouf virke, og i øyeblikket ser det jo ut til at det er de to - i tillegg til Shaqiri da, selvsagt - som er de som er mest kapable til å putte ballen i nota.
Det er ikke så helt enkelt dette med laguttak, nei...