Vi skal vel likevel, alt i alt, være godt fornøyd med dette vinduet, selv om det nok alltid vil være slik at man ønsker seg enda flere signeringer.

Lilledino skrev:Ja, jeg tror vi har fått mye bra å bygge på og til å kunne prestere bra utover..
Jese, hanmeddetlangenavnet, og så Kevin...Dessuten må vi ikke glemme Fletcher !
Torstein Norevik skrev:Lilledino skrev:Ja, jeg tror vi har fått mye bra å bygge på og til å kunne prestere bra utover..
Jese, hanmeddetlangenavnet, og så Kevin...Dessuten må vi ikke glemme Fletcher !
....og Zouma, Indi og Tymon
Lilledino skrev:Bra Stoke reklame på TV2 studio igjen !!!
Heia Nina !!
Svein Nilsen skrev:Jeg var fornøyd med overgangsvinduet, helt til dagen før det stengte! Hvor ble det av han som skal score 15-20 mål for oss denne sesongen. Jeg hadde håper på Janssen, en spiller med stort potensiale som ikke får spille pga Kane. Nå havner han enda lenger bak i innbytterboksen på Wembley stadium etter at de hentet inn Llorente.
Berahino hadde jeg gitt opp, men håper nå han plutselig finner tilbake til sitt gamle, scoringsvillige jeg. Vi skal vel ikke gå inn denne sesongen med Langemann som eneste reelle målscorer? Vi håper jo også at Shaq, Jese og Hanmeddetlangenavnet kan pøse inn scoringer som bringer oss helt opp mot toppen!
Goooaaaarrrnnnnn Stoke
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest