vegar56 skrev:Så har vi Robbie Savage . . . .
Klart vi er i bunnen av tabellen om en måned, men det kommer i alle fall ikke til å påvirke min mening om manageren. I fjor lå vi helt sist etter 8 kamper (2. oktober) før vi vant 5 av de neste 7, kan fort bli slik denne sesongen også.

Lars skrev:onside skrev:Lars skrev: Kanskje kombinasjonen av dødballer + Crouch kan bli ett effektivt våpen? Er vår bakre rekke med 100% så er det ingen umulighet å ta Arsenal.
Sparkys innkjøp og salg gir vel ikke rom for Crouch, langball og frisparkvarianter eller er det noe jeg har gått glitt av?
Du har neppe gått glipp av noe.Var bare en tanke som slo meg når jeg så hvor dårlig Gunners taklet innspill i feltet. Men vi har da andre som kan lage krøll
for Wenger & co.
 Offensive midtbanespillere og vinger har vi mange av (Shaqiri, Jesé, Sobhi, Coupho, Bojan, Diouf, Afellay) , men blant disse har det vært mye skader, og en god offensiv kontinuitetsbærer mangler. Vi har bare to rene spisser, ettersom Joselu ble solgt, og Barahino og Crouch har jo ikke vært direkte dårlige, (Barahinos med  assist mot Arsenal og Crouch sin scoring mot WBA), men problemet er at Crouch snart er 40 år gammel mens Barahino ikke scorer
  Offensive midtbanespillere og vinger har vi mange av (Shaqiri, Jesé, Sobhi, Coupho, Bojan, Diouf, Afellay) , men blant disse har det vært mye skader, og en god offensiv kontinuitetsbærer mangler. Vi har bare to rene spisser, ettersom Joselu ble solgt, og Barahino og Crouch har jo ikke vært direkte dårlige, (Barahinos med  assist mot Arsenal og Crouch sin scoring mot WBA), men problemet er at Crouch snart er 40 år gammel mens Barahino ikke scorer  Coupho er også et prøvd alternativ, men det mangler krutt! Det aller beste hadde selvsagt vært å få fart på beina til Bara, men jo lengre tiden går, jo mer renner alt ut i sand.....
 Coupho er også et prøvd alternativ, men det mangler krutt! Det aller beste hadde selvsagt vært å få fart på beina til Bara, men jo lengre tiden går, jo mer renner alt ut i sand..... 

vegar56 skrev:Så har vi Robbie Savage . . . .
Klart vi er i bunnen av tabellen om en måned, men det kommer i alle fall ikke til å påvirke min mening om manageren. I fjor lå vi helt sist etter 8 kamper (2. oktober) før vi vant 5 av de neste 7, kan fort bli slik denne sesongen også.

Lilledino skrev:Hihi, ikke akkurat... 5 poeng på 4 kamper, hvor mange, meg inkludert, trodde at vi ville ha maks 1 !!

vegar56 skrev:Lilledino skrev:Hihi, ikke akkurat... 5 poeng på 4 kamper, hvor mange, meg inkludert, trodde at vi ville ha maks 1 !!
Men som gammel pessimist ser jeg at det bare er 5 poeng ned til nedrykk, så vi skal ikke bli for svære i snakketøyet ennå.

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest