Slipper vi med 3 - 0 tap er det en bra prestasjon av oss. Dessverre, men her møter vi et lag på en stadion og med en manager dommerne ikke tør å straffe. Ikke mot et lag som Stoke....
Beklager denne surmaga utblåsingen

....Og Whitehead skulle vel muligens også hatt to gule i den matchen?
Morten T. skrev:Det at mange opplever det slik er jo selvfølgelig at ManU(re) er det førende laget på hjemmebane( som de fleste andre toppklubber ). Dermed får de også flere frispark, straffer o.l.
Du ser det i andre idretter også. I ishockey pådrar de dårlige lagene seg flere utvisninger - rett og slett fordi de ikke henger med i svingene.
Spørsmålet må bli om man setter seg ned og furter og bortforklarer egen utilstrekkelighet på dommeren, eller om man er villig til å LÆRE og er ydmyke nok til å skjønne at problemet og forbedringspotensialet først og fremst ligger i eget lag. Hadde jeg vært trener så er jeg ikke i tvil om hvor fokuset burde ha vært, men som supportere står vi jo selvfølgelig fritt til å utbasunere hva vi vil.
Forøvrig synes jeg England har verdens beste dommerstand. Jeg kan faktisk ikke komme på en eneste nasjon i verden som har flinkere dommere.
Bjarne skrev:Stoke har også hatt dommeren "med seg". Men ingen har det mot Manure og særlig ikke på Old Trafford. Dommerne vil ikke la seg utsette for Fergusens vrede, det ligger i bakhodet! Herregud, mannen boikotter BBC(!) på femte året for noe de skrev om en av sønnene...
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest