Stoke vs Liverpool

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke vs Liverpool

Innlegg ToGra » 08 Apr 2017, 17:58

erodsa@broadpark.no skrev:
gmel skrev:
erodsa@broadpark.no skrev:Nå ligger vi under ,venter på grep fra Mr. Hughes....ser ut som det lar vente på seg ...klovn!!

Denslags hører ikke hjemme her, ikke engang i kampens hete!

Korfor ikkje ? Forklar!!!

Med referanse til alt som er sagt her på dette forum om managere og spillere så synes dette ikke å være noe stort overtramp. Men jeg synes vel absolutt ikke Hughes er noen "klovn".
På den annen side må det nå etter 4 marginale tap på rappen være lov å stille spørsmål om han er rett mann for å lede Stoke neste sesong.
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie

Innlegg Kjell Ola » 08 Apr 2017, 17:59

Einaste trøsta i dag er at Swansea tapte og dermed er det same avstanda ned. Nå vil eg gå tur med hunden.
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 08 Apr 2017, 18:01

Ny trøstesløs kamp.
God 1. omgang, dels fordi Stoke har energi og dels fordi Liverpool ikke har det.
I 2. omgang skrur Liverpool opp tempoet og slår lange baller inn i bakrom som blir farlig nesten hver gang, mens våre spillere faller mer eller mindre sammen.
Shaqiri meget god så lenge han hadde ork, Arnautovic variabel, Pieters og Johnson også variable. Grant bra i mål, Shawcross og Indi gode i 1. omgang, men svake i 2. omgang. Walters med god 1. omgang, men falt av etter hvert. Cameron med mange svake pass og feilvalg. Berahino banens dårligste - igjen. Han får heller trene seg opp på reservelaget for han bidrar med null og niks slik ståa er nå.
Ingen plan B fra Mark Hughes denne gangen heller når kampbildet snudde brått, dessuten MÅ han han ha skjønt at Liverpool kom til å skru opp tempoet og gjøre bytter i 2. omgang. Svak innsats av den dresskledde også.

Veldig skuffa! :x
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 08 Apr 2017, 18:03

Det er selvfølgelig innafor å kalle MH for en klovn. Nå er det vel ikke akkurat det han er, så ikke akkurat slik ut da han ruslet ut av banen etter det fjerde strake tapet!
Faktum er vel i dag at vi tross alt KUNNE avgjort dette selv. Vi har to sjanser som er så store at bestemora mi hadde satt en av de, sannsynligvis begge! Det er irriterende at en middels keeper som Mignolet alltid storspiller mot Stoke! Faen, nå er jeg bare jævlig forbanna.
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 08 Apr 2017, 18:09

ToGra skrev:
gmel skrev:
erodsa@broadpark.no skrev:Nå ligger vi under ,venter på grep fra Mr. Hughes....ser ut som det lar vente på seg ...klovn!!

Denslags hører ikke hjemme her, ikke engang i kampens hete!

Med referanse til alt som er sagt her på dette forum om managere og spillere så synes dette ikke å være noe stort overtramp. Men jeg synes vel absolutt ikke Hughes er noen "klovn".
På den annen side må det nå etter 4 marginale tap på rappen være lov å stille spørsmål om han er rett mann for å lede Stoke neste sesong.

Det er jeg enig i. Det tåler vi.
Jeg har vært på såpass mange kamper opp gjennom åra at "klovn" blir bare peanuts i forhold til utrop om saueskjending, osv.. Enda verre er selvfølgelig rasisme og lignende, men heldigvis ser den slags lavpanna ytringer ut til å være på retur og er etter hvert redusert til et minimum.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg centauri » 08 Apr 2017, 18:20

For your information:
Dere kan kalle Stokes tidligere materialforvalter, "Nello, for en klovn.
Han har vært det :lol: :lol: :lol:
centauri
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 08 Apr 2017, 18:50

centauri skrev:For your information:

En herlig fyr som klarte å få til mye med et vanskelig utgangspunkt
Har man selvironi og bestemmer seg for å ikke ilegge andre injurierende kraft så kan det meste passere. Det var Nello et av mange bevis på :)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 08 Apr 2017, 18:53

Morten T. skrev:Veldig skuffa! :x

Du er ikke alene... men vi begynner å bli vant til det :(
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg erodsa@broadpark.no » 08 Apr 2017, 19:28

Morten T. skrev:
centauri skrev:For your information:

En herlig fyr som klarte å få til mye med et vanskelig utgangspunkt
Har man selvironi og bestemmer seg for å ikke ilegge andre injurierende kraft så kan det meste passere. Det var Nello et av mange bevis på :)

Skjønner at det er en del her inne som sliter med at jeg er frustrert over manageren til Stoke FC. Beklager sef om jeg har støtt noe sarte sjeler her inne ,det var ikke meningen. Men om et debattforum ikke tåler uttalelser som klovn mm ,bør jeg helt klart avstå fra kommentarer her inne så lenge Mr.Hughes er manager . Avslutter med litt facts fra virkeligheten til mitt kjære Stoke de siste 19 kampene :17 poeng ..målforskjell 18-30... Ha en fortsatt dannet helg ,helt uten "overtramp" på debattforumet!
erodsa@broadpark.no
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 08 Apr 2017, 19:32

vegar56 skrev:
Morten T. skrev:Veldig skuffa! :x

Du er ikke alene... men vi begynner å bli vant til det :(

Ja, det å være Stokesupporter har aldri vært noen dans på roser, men de ti siste åra har uansett vært bra hvis man gjør øvelsen og setter det opp mot tidligere tiår...

Den perioden jeg personlig har likt best er den tiden da andre lags supportere og kjønnsløse nøytrale sofatilskuere mislikte og hata Stoke. Da storkosa jeg meg faktisk, og hadde ikke vært spesielt lei meg om Stoke som klubb hadde havnet der igjen. Jeg likte også begynnelsen av 90-tallet da jeg reiste over for første gang. Sportslig var det håpløst, ingen tvil om det, men stemninga var noe eget på den tida.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest