Invitasjon til Stoke i slutten av februar

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Invitasjon til Stoke i slutten av februar

Innlegg Richard Prestegård » 21 Des 2010, 01:14

Styret i SCSCoN har nå fått bekreftet at kampen mellom Stoke og West Bromwich spilles lørdag 26. februar. Avspark på The Brit er klokken 15:00 engelsk tid. Dermed kan vi trygt invitere til en "fellestur" til Stoke denne helga.

Med fellestur mener vi altså at vi finner en kampdato og en helg hvor vi prøver å samle norske supportere i Stoke. Flere representanter for styret drar over denne helga. Den enkelte må selv booke flybilletter, rom og matchbilletter. Tollgate Hotel har sagt at dette er en "god helg" for dem, hvor de kan bistå mange med rom og billetter, forutsatt tidlige bestillinger. Vi prøver også å få til en samling på hotellet om kvelden fredag 25.02, kanskje med en Stokeprofil på plass. Vi samarbeider med Tollgate om dette.

Videre undersøker vi om det er mulig med en felles omvisning på Britannia fredag ettermiddag eller tidlig på matchdag. Vi kommer tilbake til dette også. Men vi vil gjerne om denne helga uansett, og oppfordrer de som har anledning til å booke seg inn så tidlig som mulig. Du kan sjekke www.tollgate.co.uk eller bestille direkte på mail@tollgate.co.uk. Det er fint om du oppgir ditt nye medlemsnummer i Supporterklubben. Medlemmene får nemlig prioritet på billetter til kampen. Det er også bra om du også nevner om at du kan tenke deg å være med på en klubbkveld på Tollgate + eventuelt en omvisning på Britannia. Begge tiltakene vil nok koste noen pund i tillegg.

Vi sjekker med Tollgate underveis om "påmeldinger". Antallet avgjør også noe om hvilke arrangementer vi får til der borte.

Spørsmål? Send en mail til medlem@stoke.no

Håper vi sees i Stoke-on-Trent!

Styret i SCSCoN
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Re: Invitasjon til Stoke i slutten av februar

Innlegg Foffern » 21 Des 2010, 13:15

By then har jeg flyttet til Reading, og ser fram til å samles den helga. Blir suverent! Håper mange tar turen :) Lenge siden jeg har møtt på likesinnede nå.
Foffern
Ivrig Stokie

Innlegg pål - lillehammer » 03 Jan 2011, 10:29

Har bestillt meg tur over til Stoke - West Brom nå men kommer nok ikke til å bo på Tollgate. Kan hende jeg stikker innom på fredagen likevel.

Vi sees
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie

Innlegg Kjell Ola » 03 Jan 2011, 21:40

Eg tykkjer dette er eit skikkeleg bra tiltak. Dessverre driv vi nok den tida framleis med årsoppgjeret slik at arbeidspresset er rimeleg stort og vanskeleg med fridagar (og litt langt til flyplass berre å kunne reise på ei helg). Ser at bra mange har meldt seg - kjempemessig. Kanskje, og veldig gjerne, blir eg med neste gong.......
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 26 Jan 2011, 22:51

Tollgate melder om at 40 norske Stokesupportere har booket rom og billetter til fellesturen siste helga i februar mot West Bromwich på Britannia Stadium!

Og ikke nok med det: Terry Conroy kommer på Tollgate fredag kveld for an "evening with norwegian supporters". Det jobbes videre med programmet, det kan være en mulighet for flere gjester også. MEN: Det er allerede nå klart at det blir et flott program på hotellet uansett. I tillegg har vår samarbeidspartner fått til en omvisning på Britannia Stadium for alle norske supportere som bor på Tollgate lørdag formiddag, på selve matchdagen. Etter hva vi forstår skal dette være rimelig, kanskje til og med gratis. Dermed skulle alt ligge til rette for en massiv og flott weekend på fellesturen til Stoke, dette må vel være den største fellesmønstringen noensinne. Tollgate opplyser om at det fortsatt er en bitte liten mulighet for billetter og rom for medlemmer av supporterklubben. Husk å oppgi medlemsnummer, og man må i tileffele ta umiddelbar kontakt: mail@tollgate.co.uk

Styret i SCSCoN
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Stoke - HamKam » 02 Feb 2011, 15:06

Har også bestilt tur over til denne helgen (meg og dama) men vi kommer til å bo på Hotell Express By Holiday inn, tett inntil stadion.

Tar trolig en tur bortom Tollgate på fredag kveld hvis det blir noe felles arrangement der borte.

Håper noen i styret kan fortelle meg i løpet av kvelden (Tordenskiold pub) hvordan man går frem for evt å bli med på omvisning på fredag eller lørdag.
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 08 Feb 2011, 18:48

Oj, jeg har ikke sett det på Stoke siden eller på Sky Sport, men iflg den offisielle WBA siden er kampen utsatt til mandag? Utrolig sen omberamming, spør du meg, selv om Arsenal kampen midtuken før også er utsatt 1 dag som det er bekreftet i dag!

http://www.wba.co.uk/page/News/0,,10366~2285305,00.html
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 08 Feb 2011, 19:34

Oi,oi!
Her også:
http://www.stokecity-mad.co.uk/news/tmn ... ndex.shtml

Så lei meg for dere som har tenkt dere over!
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 08 Feb 2011, 19:53

http://www.wba.co.uk/page/News/0,,10366~2285305,00.html

Dette er selvfølgelig utrolig trist, men også j***** irriterende fordi dette sjeldent skjer så tett opptil kampene. SCSCoN er nå i kontakt med Adrian Oldfield, eieren av Tollgate, som igjen er i kontakt med klubben. Så foreløpig må vi avvente situasjonen, men det er ingen tvil om at dette er no dritt
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 08 Feb 2011, 22:19

På hjemmesiden til Stoke: meldes flyttet da SkySport skal ha den som TV-kamp mandag 28. Det er mye penger og makt i TV-selskapene.
http://www.stokecityfc.com/page/NewsDet ... 66,00.html
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/footbal ... efault.stm
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest