Stoke City vs Middlesbrough

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke City vs Middlesbrough

Innlegg Torleif » 04 Mar 2017, 18:51

Ser ut som Stoke City har fått seg en ny yndling. Fantastisk spill av Ramadan Sobhi :D :D :D
Torleif
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 04 Mar 2017, 18:53

Grattis ..3 poeng, som forventet,,,
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 04 Mar 2017, 18:54

2-0, slutt. Vi sender Boro under streken, mens Palace fikser seier borte mot Pulis' menn. Noe som gjør at vi har los på WBA. :idea:
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Sven-Erik » 04 Mar 2017, 18:54

2-0 slutt, tre poeng som smakte godt. Ha en fortryllende aften alle sammen :D
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 04 Mar 2017, 18:59

Torleif skrev:Ser ut som Stoke City har fått seg en ny yndling. Fantastisk spill av Ramadan Sobhi :D :D :D

Ja dette var morro !
20 år og fullstappet av selvtillit teknikk rykk og smartness. Enda noe å gå på her og der, men denne kampen var guttens endelige gjennombrudd.
Mom!
Arnie var suveren i første omgang. Så er det bare å satse på at skaden ikke var seriøs at han i stedet gikk av for å spares før den tøffe matchen til uka.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 04 Mar 2017, 19:00

Flott kamp av våre gutter!
Jeg synes Sobhi var vår beste. Tør å utfordre, tar initiativ og jobber hardt. Strålende innsats av unggutten!
Whelan og Arnautovic sin innsats sto også til laug og vel så det. De fem bak hadde tett opptil stålkontroll og fikk god hjelp av en hardtarbeidende midtbane.
Allen og Cameron jobbet hardt og godt og Crouch leverte en god innsats på topp.
Fin kampplan av Hughes også og jeg må si jeg likte det periodevis høye presset, intensiteten og lysta til å gå kjapt framover( spesielt i 1. omgang )

Jeg er fornøyd og likte godt hvordan Stoke gjennomførte her. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg erodsa@broadpark.no » 04 Mar 2017, 19:22

Endelig noe å glede seg over ,i dag var det bra trøkk over hele linjen...Ramadan fikk vist seg fram på en meget positiv måte . Arnie på hugget og den lange mannen på topp gjør som han stort sett alltid gjør,han leverer!! Da er det bare å suge på karamellen,og håpe på at dette fortsetter også mot lagene på øvre halvdel av tabellen....
Sist endret av erodsa@broadpark.no den 04 Mar 2017, 22:42, endret 1 gang
erodsa@broadpark.no
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 04 Mar 2017, 22:01

En bra kamp av Stoke, vi dominerer fra start til slutt, og vinner helt fortjent. Så skal vi - i gleden over tre poeng - ikke glemme at motstanden var usedvanlig svak, og etter mitt syn møtte vi ett av de svakeste - kanskje det aller svakeste - laget som har gjestet vår hjemmebane denne sesongen.

Ramadan var kampens store beholdning, og her ser det ut til at vi har fått en spiller vi kan få veldig mye glede av i tiden som kommer...før han eventuelt snappes opp av større klubber... :? Arnie også veldig god idag.

Ikke enig (kanskje ikke overraskende) at Whelan var så god. Jo, pasningen til 1-0 var særdeles bra, og han dekker store rom, men han hadde også en del pasninger som gikk i hytt og vær. Ikke min favoritt...(om noen skulle lure på det...) ;)

Angrepet i forkant av Ramadans tverrliggerskudd var det klasse over, og slik jeg liker at vi spiller. Korte og kjappe pasninger langs bakken, på èn-touch, god bevegelse og vi spiller ut Boro-forsvaret. Mer slikt, takk... ;)

I dag er ikke dagen for å være kritisk, Vi skal vinne hjemme mot Boro, og gjør det. Det er positivt :) Så skal vi i denne omgang la ligge om hvor langt det ville ha holdt om vi hadde møtt en sterkere motstander enn Middlesbrough... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 04 Mar 2017, 22:51

Torstein Norevik skrev:En bra kamp av Stoke, vi dominerer fra start til slutt, og vinner helt fortjent. Så skal vi - i gleden over tre poeng - ikke glemme at motstanden var usedvanlig svak, og etter mitt syn møtte vi ett av de svakeste - kanskje det aller svakeste - laget som har gjestet vår hjemmebane denne sesongen.

Det er helt sant, Middlesborough var tannløse og spillerne deres gjorde mange feilvalg.
En god del av disse feilvalgene mener jeg derimot at våre gutter var med på å fremprovosere. Alle de fem på midten løp mye, var flinke til å stenge av rom og presse deres spillere så hardt ganske høyt opp i banen. Noe som fremprovoserte feil og som gjorde at Stoke kunne slå kontra. Spesielt i 1. omgang funka dette meget godt, 2. omgang sitter jeg igjen med en følelse av at dreide seg om å kontrollere og at Stoke gira ned et lite hakk. Vi kunne ha spilt på en annen måte og derav gitt de tid og plass og da ville de også høyst sannsynlig, på tross av sine begrensninger, fremstått langt farligere. Jeg tror at litt for mange spillere på Stoke som hadde vært for glade å kjæle med ballen ville ha drept tempoet i kampen og økt mulighetene for Middleborough.
Jeg mener jo at det er tilnærmet slik Stoke spilte i dag man må spille mot de antatt svakere lagene, mens mot klubber som for eksempel Tottenham, Arsenal og ManC så ville kanskje en slik spillestil vært litt mer naiv. Rett og slett fordi disse klubbene har mer kvalitet til å true de rommene som oppstår når Stoke presser høyt. Altså en pragmatisk tilnærming for å få et godt resultat.

Neste er vel ManC og hvis Hughes er litt pragmatisk, så endrer han litt på måten å spille på. ManC er rett og slett en mye bedre motstander hvor vi kan forvente å bli presset tilbake. Jeg er ikke så sikker på at det beste er å stille med samme formasjon og mannskap i en sånn kamp. Vi bør ha tre løpssterke sentralt i den kampen. Kanskje Whelan, Afellay og Allen evt. Cameron. Kanskje bør også Diouf vurderes fra start fordi han jobber som et jaget dyr. Vi får se, men Stoke har jo ikke lykkes spesielt bra mot topplagene hittils, vi har tvert i mot fått massivt med fik ved flere anledninger, så det er kanskje på tide å benytte en annen vri i forhold til hvordan en slik match skal angripes?
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 05 Mar 2017, 18:35

Torstein Norevik skrev:Ikke enig (kanskje ikke overraskende) at Whelan var så god. Jo, pasningen til 1-0 var særdeles bra, og han dekker store rom, men han hadde også en del pasninger som gikk i hytt og vær. Ikke min favoritt...(om noen skulle lure på det...) ;)

Dette er jeg veldig uenig i. I denne kampen var Whelan veldig god. Jeg ser at lokalavisa Sentinel gir fire spillere 8 poeng( Arnautovic, Whelan, Cameron og Sobhi ). Rent bortsett fra Cameron, som jeg mener det hadde holdt å gi 7 poeng ) så er jeg enig i de andre vurderingene.:
http://www.stokesentinel.co.uk/stoke-ci ... story.html
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest