Før Stoke- Everton

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Stoke- Everton

Innlegg O2Stokie » 29 Jan 2017, 21:56

Da skal brodern og jeg over til midtukekamp. Endelig tur igjen og vi gleder oss. Reiser via Manchester så vi velger å ikke bo på Tollgate.
O2Stokie
Ivrig Stokie

Re: Før Stoke- Everton

Innlegg Morten T. » 30 Jan 2017, 00:44

O2Stokie skrev:Da skal brodern og jeg over til midtukekamp. Endelig tur igjen og vi gleder oss. Reiser via Manchester så vi velger å ikke bo på Tollgate.

Long time, no see.
Håper alt står bra til og ha en fin tur. ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg onside » 31 Jan 2017, 10:08

Ja den som hadde vært på Bet365 i morgen....

Blir spennende å se om Saido får sin debut. Sparky håper og tror at gutten er godt trent og er klar for kamp - i alle fall at han får noen minutter?
Det som virkelig er spennende er å se om Croach blir erstattet eller om de to kan gå i tospann der fremme - det blir nok et aldri så lite stil-skifte for Stoke igjen eller?

Starter vi slik igjen?

...............Grant...................
Johnson - Shawx - M Indi - Pieters
........Whelan - Adam...............
.....Shaqiri - Allen - Arnie..........
............Crouch ....................
onside
Ivrig Stokie

Innlegg onside » 31 Jan 2017, 21:08

Noen som tydligvis mener at Mark Hughes har malt seg selv inn i et hjørne han vanskelig kommer seg ut av,
I motsetning til Koemans Everton som gjør de riktige tingene....
http://www.footballfancast.com/opinion- ... at-everton
onside
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 31 Jan 2017, 21:11

onside skrev:Ja den som hadde vært på Bet365 i morgen....

Blir spennende å se om Saido får sin debut. Sparky håper og tror at gutten er godt trent og er klar for kamp - i alle fall at han får noen minutter?
Det som virkelig er spennende er å se om Croach blir erstattet eller om de to kan gå i tospann der fremme - det blir nok et aldri så lite stil-skifte for Stoke igjen eller?

Starter vi slik igjen?

...............Grant...................
Johnson - Shawx - M Indi - Pieters
........Whelan - Adam...............
.....Shaqiri - Allen - Arnie..........
............Crouch ....................

blir 4-4-2, hvor Whelan går ut, Adam går opp i midtbane firer og Saido kommer opp sammen med Crouch...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg onside » 01 Feb 2017, 08:33

Lilledino skrev:blir 4-4-2, hvor Whelan går ut, Adam går opp i midtbane firer og Saido kommer opp sammen med Crouch...

Ja det hadde jo vært spennende å skifte system igjen, men jeg tviler vel på det, eller er det noen som har smugtitta inn portene på Clayton Wood?
Ellers blir det som det står i artikkelen under tre nøkkel-dueller i denne kampen

ShawX vs. Lukaku - (La Indi ta noen av de lange løpene med Lukaku, og knuse han selv i hodeduellene)
Allen vs. Barkley - (Jobbe jobbe jobbe fra Box til Box)
Arnautovic vs. Coleman - (Med fart og kraft - dra forbi han hver eneste gang til han blir svimmel!)

Jeg håper og tror dette blir en fin match og satser på at ordene til Christy Malyan holder vann!
"Last night saw Liverpool host Chelsea in a firey title clash and although Manchester City and Manchester United may grab the headlines tonight,
we at FootballFanCast have a feeling Stoke vs. Everton will provide a little more bang for our buck."

http://www.footballfancast.com/image-ga ... vs-everton
onside
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 01 Feb 2017, 18:41

onside skrev:
Lilledino skrev:blir 4-4-2, hvor Whelan går ut, Adam går opp i midtbane firer og Saido kommer opp sammen med Crouch...

Ja det hadde jo vært spennende å skifte system igjen, men jeg tviler vel på det, eller er det noen som har smugtitta inn portene på Clayton Wood?
Ellers blir det som det står i artikkelen under tre nøkkel-dueller i denne kampen

ShawX vs. Lukaku - (La Indi ta noen av de lange løpene med Lukaku, og knuse han selv i hodeduellene)
Allen vs. Barkley - (Jobbe jobbe jobbe fra Box til Box)
Arnautovic vs. Coleman - (Med fart og kraft - dra forbi han hver eneste gang til han blir svimmel!)

Jeg håper og tror dette blir en fin match og satser på at ordene til Christy Malyan holder vann!
"Last night saw Liverpool host Chelsea in a firey title clash and although Manchester City and Manchester United may grab the headlines tonight,
we at FootballFanCast have a feeling Stoke vs. Everton will provide a little more bang for our buck."

http://www.footballfancast.com/image-ga ... vs-everton

Jeg er bekymret for ShawX, fordi han ofte kommer på etterskudd og drar ned spisser, og gjerne innenfor 16 meter.. Håper jeg har feil...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg onside » 01 Feb 2017, 19:20

Lilledino skrev:Jeg er bekymret for ShawX, fordi han ofte kommer på etterskudd og drar ned spisser, og gjerne innenfor 16 meter.. Håper jeg har feil...

Jeg håper du tar feil jeg også, ShawX var veldig tålmodig og flink i duellene med Slatan i forrige uke, og han har spilt bra etter at han kom tilbake fra den langvarige skaden. Men du har et poeng, Lukaku er mer vandrende og bevegelig, og det passer ShawX litt dårligere. Derfor er det "nøkkel" at Indi blir med Lukaku ut på endel løpeturer slik at ShawX blir mer statisk foran mål... slik er det bare - tror jeg.
onside
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 01 Feb 2017, 20:09

Ryktene sier at Formann Kvernen skal ta med seg 3 poeng i dag...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 01 Feb 2017, 20:10

onside skrev:
Lilledino skrev:Jeg er bekymret for ShawX, fordi han ofte kommer på etterskudd og drar ned spisser, og gjerne innenfor 16 meter.. Håper jeg har feil...

Jeg håper du tar feil jeg også, ShawX var veldig tålmodig og flink i duellene med Slatan i forrige uke, og han har spilt bra etter at han kom tilbake fra den langvarige skaden. Men du har et poeng, Lukaku er mer vandrende og bevegelig, og det passer ShawX litt dårligere. Derfor er det "nøkkel" at Indi blir med Lukaku ut på endel løpeturer slik at ShawX blir mer statisk foran mål... slik er det bare - tror jeg.

Helt enig, her håper jeg alle sier at jeg tok feil...

Kommet noen lagoppstilling ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest